Pedagogical Discourse
  • English (UK)
  • Українська
Toggle Navigation
  • Main
  • Editorial Board
  • Ethical policy
  • Demands
  • Example of the execution of the article
  • Archive of Issues
    • Issue 22 - 2017
    • Issue 21 - 2016
    • Issue 20 - 2016
    • Issue 19 - 2015
    • Issue 18 - 2015
    • Issue 17 - 2014
    • Issue 16 - 2014
    • Issue 15 - 2013
    • Issue 14 - 2013
    • Issue 13 - 2012
    • Issue 12 - 2012
    • Issue 11 - 2012
    • Issue 10 - 2011
    • Issue 9 - 2011
    • Issue 8 - 2010
    • Issue 7 - 2010
    • Issue 6 - 2009
    • Issue 5 - 2009
    • Issue 4 - 2008
    • Issue 3 - 2008
    • Issue 2 - 2007
    • Issue 1 - 2007
  • Contacts us
  • Search

 

 Увага! Ви переглядаєте стару версію сайту.

Актуальна версія сайту за посиланням - ojs.kgpa.km.ua

Filters
List of articles in category Випуск 13 - 2012
Title Hits
Ситник Н. І. Українсько-канадські зв’язки як чинник розвитку полікультурної освіти в Україні. - C. 347-350. Hits: 1376
Сірант Н. П. Виховання дітей у молодій сім’ї. - C. 350-353. Hits: 1516
Слюзко В. І. Роль вербальних засобів у формуванні основ морально-свідомої особистості на засадах народної педагогіки. - C. 354-357. Hits: 1302
Смолінська О. Є. Професійна ідентифікація майбутнього вчителя в культурно-освітньому просторі педагогічного університету. - C. 357-361. Hits: 1319
Stelmasiak I. The educational potential of Józef Maria Hoene-Wroński’s philosophy in the context of post-modernity – contribution to research. - C. 361-364. Hits: 1396
Струннікова Д. І., Квасецька Я. А. Формування етнічної самосвідомості студентів у процесі фахової підготовки. - C. 364-368. Hits: 1511
Труш Н. В. Народні рухливі ігри в системі засобів фізичного виховання дітей дошкільного віку. - C. 369-372. Hits: 1560
Філінюк В. А. Наповнення народознавчим матеріалом змісту лінгводидактичних дисциплін у підготовці вчителя початкової школи. - C. 372-375. Hits: 1409
Фуштей Л. І. Деінституалізація форм соціальної опіки дітей в умовах сьогодення. - C. 376-382. Hits: 1516
Харахады С. И. Состояние развития устной речи первоклассников в процессе обучения грамоте крымскотатарского языка в учебниках и учебных пособиях. - C. 382-387. Hits: 1430
Харук Т. Я. Мережа закладів соціального виховання в Україні (20-30 роки ХХ століття). - C. 388-391. Hits: 1521
Чашечнікова Н. В. Народний танець як фактор формування особистості молодшого школяра. - C. 391-394. Hits: 1466
Червінська І. Б. Педагогічна взаємодія вчителя та учня в освітньо-виховному середовищі гірської школи. - C. 394-398. Hits: 1355
Чернишова А. М. Український народний танець як засіб відродження національної культури. - C. 399-402. Hits: 1438
Чумак Л. В. Спорідненість наукової педагогічної деонтології та української народної педагогічної деонтології. - C. 402-405. Hits: 1327
Чупахіна С. В. Діяльність педагога в умовах інклюзивної освіти в сучасних ДНЗ. - C. 406-410. Hits: 1422
Шоробура І. М., Шоробура О. О. Проблеми полікультурного виховання на сучасному етапі. - C. 411-414. Hits: 1460
Щербакова К. Й., Макаренко Л. В. Формування навичок безпеки життя в контексті самореалізації особистості дошкільника. - C. 414-418. Hits: 1516
Щербакова Н. М. Формування пізнавальної самостійності школяра в контексті розвитку його особистості. - C. 418-422. Hits: 1362
Juszczak K. Edukacja międzykulturowa w działaniu nauczyciela. - C. 422-426. Hits: 1437

Page 5 of 6

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

  

Submition Deadline

You are welcome to submit your articles in the Collection of Scientific Papers "Pedagogical Discourse" to the issue 23, 2017. Deadline is 01.11.2017

Most Popular

  • Ярощук І. Д. Педагогічні умови формування готовності майбутніх економістів до професійного спілкування. - C. 485-490.
  • Титульний лист випуску 2013 року
  • Ярова М. В. Характеристика музичних навчально-методичних видань на Поділлі кінця ХІХ – початку ХХ ст. - C. 479-484.
  • Савченко Ю. Л. Аналіз стану та перспектив впровадження дистанційної форми навчання в навчальний процес професійно-технічного навчального закладу. - C. 397-401.
  • Хренова В. В. Ситуаційні тестові завдання як засіб діагностики предметних компетенцій майбутніх учителів технологій профільної школи (на прикладі дисципліни "Основи швейного виробництва"). - C. 440-447.

Flag Counter


Back to Top

© 2025 Pedagogical Discourse