Pedagogical Discourse
  • English (UK)
  • Українська
Toggle Navigation
  • Main
  • Editorial Board
  • Ethical policy
  • Demands
  • Example of the execution of the article
  • Archive of Issues
    • Issue 22 - 2017
    • Issue 21 - 2016
    • Issue 20 - 2016
    • Issue 19 - 2015
    • Issue 18 - 2015
    • Issue 17 - 2014
    • Issue 16 - 2014
    • Issue 15 - 2013
    • Issue 14 - 2013
    • Issue 13 - 2012
    • Issue 12 - 2012
    • Issue 11 - 2012
    • Issue 10 - 2011
    • Issue 9 - 2011
    • Issue 8 - 2010
    • Issue 7 - 2010
    • Issue 6 - 2009
    • Issue 5 - 2009
    • Issue 4 - 2008
    • Issue 3 - 2008
    • Issue 2 - 2007
    • Issue 1 - 2007
  • Contacts us
  • Search

 

 Увага! Ви переглядаєте стару версію сайту.

Актуальна версія сайту за посиланням - ojs.kgpa.km.ua

Filters
List of articles in category Випуск 9 - 2011
Title Hits
Титульний лист випуску №9 2011 року Hits: 2471
Зміст. Hits: 2378
Аджалімова Е. Р. Використання аналітично-синтетичного методу в корекції порушень читання розумово-відсталих учнів молодших класів. - C. 7-12. Hits: 2240
Аніщенко І. М., Федорова О. В. Організація самостійної роботи студентів з дисципліни "Іноземна мова” за умов кредитно-модульної системи навчання. - C. 12-15. Hits: 2477
Бабічева М. Г. Сучасні тенденції розвитку методики раннього навчання іноземних мов. - C. 16-18. Hits: 2359
Баля С. А. Моніторинг навчальних досягнень учнів як об’єкт стандартизації якості освіти. - C. 19-22. Hits: 2342
Берека В. Є. Становлення системи наукових поглядів на проблему розвитку управлінської компетентності менеджерів. - C. 22-26. Hits: 2295
Берека В. П., Місяць Є. Г. Логічні аспекти мовної комунікації на уроках математики. - C. 26-30. Hits: 2557
Бідюк Н. М. Сучасні тенденції розвитку системи професійної освіти у Польщі в контексті євроінтеграційних процесів. - C. 30-35. Hits: 2342
Біницька О. П. Економічна підготовка майбутніх вихователів: на прикладі Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії. - C. 35-39. Hits: 2077
Бродовська А. М Формування природничої компетентності старшого дошкільника в процесі використання особистісно орієнтованого підходу. - C. 40-44. Hits: 2278
Вовк В. П., Михайлишин Р. І. Формування психолого-професійної компетентності вчителя початкових класів на основі педагогічних технологій. - C. 44-48. Hits: 2002
Ворожбіт В. В. Духовно-моральне виховання в українських гімназіях у середині ХІХ століття. - C. 48-54. Hits: 2096
Галус О. М. До проблем педагогічного управління адаптацією майбутніх учителів в умовах реформування вищої школи. - C. 54-57. Hits: 2008
Гладкова В. М. Загальнометодологічні підходи акмеологічного дослідження управлінської діяльності менеджера освітнього закладу. - C. 57-64. Hits: 1958
Гладуш В. А. Роль громадсько-педагогічних організацій у становленні післядипломної освіти учителів спеціальної школи на початку ХХ ст. - C. 64-69. Hits: 1872
Глушок Л. М. Особливості вивчення іноземної мови дітьми дошкільного віку в процесі становлення особистості. - C. 69-71. Hits: 1921
Голова Н. І. Особливості психологічних властивостей старшокласників у вихованні відповідальності в процесі учнівського самоврядування. - C. 72-75. Hits: 1917
Гребень О. В. Проблеми шкільної освіти в місті Проскурові напередодні Великої Вітчизняної війни (1940–1941 н. р.). - C. 76-80. Hits: 2030
Грязнов І. О., Усачик Н. М. Система формування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі стажування в органах Державної прикордонної служби України. - C. 80-86. Hits: 1741

Page 1 of 5

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...

  

Submition Deadline

You are welcome to submit your articles in the Collection of Scientific Papers "Pedagogical Discourse" to the issue 23, 2017. Deadline is 01.11.2017

Most Popular

  • Ярощук І. Д. Педагогічні умови формування готовності майбутніх економістів до професійного спілкування. - C. 485-490.
  • Титульний лист випуску 2013 року
  • Ярова М. В. Характеристика музичних навчально-методичних видань на Поділлі кінця ХІХ – початку ХХ ст. - C. 479-484.
  • Савченко Ю. Л. Аналіз стану та перспектив впровадження дистанційної форми навчання в навчальний процес професійно-технічного навчального закладу. - C. 397-401.
  • Хренова В. В. Ситуаційні тестові завдання як засіб діагностики предметних компетенцій майбутніх учителів технологій профільної школи (на прикладі дисципліни "Основи швейного виробництва"). - C. 440-447.

Flag Counter


Back to Top

© 2023 Pedagogical Discourse