Pedagogical Discourse
  • English (UK)
  • Українська
Toggle Navigation
  • Main
  • Editorial Board
  • Ethical policy
  • Demands
  • Example of the execution of the article
  • Archive of Issues
    • Issue 22 - 2017
    • Issue 21 - 2016
    • Issue 20 - 2016
    • Issue 19 - 2015
    • Issue 18 - 2015
    • Issue 17 - 2014
    • Issue 16 - 2014
    • Issue 15 - 2013
    • Issue 14 - 2013
    • Issue 13 - 2012
    • Issue 12 - 2012
    • Issue 11 - 2012
    • Issue 10 - 2011
    • Issue 9 - 2011
    • Issue 8 - 2010
    • Issue 7 - 2010
    • Issue 6 - 2009
    • Issue 5 - 2009
    • Issue 4 - 2008
    • Issue 3 - 2008
    • Issue 2 - 2007
    • Issue 1 - 2007
  • Contacts us
  • Search

 

 Увага! Ви переглядаєте стару версію сайту.

Актуальна версія сайту за посиланням - ojs.kgpa.km.ua

Filters
List of articles in category Випуск 14 - 2013
Title Hits
Титульний лист випуску 2013 року Hits: 4719
Зміст Hits: 3151
Абрамович Г. М., Сігінішина Г. Й. Педагогічні умови формування у дітей ціннісного ставлення до природи в умовах естетизації освітнього простору. - C. 7-11. Hits: 2744
Андрієвська В. П. Структурування навчального матеріалу з дисципліни "Всесвітня історія" у вищих навчальних закладах І-ІІ рівня акредитації. - C. 11-15. Hits: 2600
Андрощук І. В. Взаємодія як педагогічна категорія. - C. 15-19. Hits: 2663
Артюшин Г. М. Особливості післядипломної освіти провідних країн світу та зарубіжний досвід післядипломної освіти співробітників правоохоронних органів. - C. 20-24. Hits: 2576
Артюшина М. В. Перспективи використання технології формування критичного мислення на лекціях ВНЗ. - C. 25-29. Hits: 2344
Балабуст Н. Ю. Підготовка педагогічних кадрів в Подільській губернії (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.): нормативно-правовий аспект. - C. 29-38. Hits: 2290
Баранецька Ю. М. Ідеї виховання підростаючого покоління у педагогічній спадщині вітчизняних педагогів-гуманістів А. Макаренка та В. Сухомлинського. - C. 39-42. Hits: 2224
Барбашова І. А. Неперервність сенсорного розвитку особистості: дошкілля, шкільна освіта. - C. 42-48. Hits: 2355
Барташук О. Ю. Активізація вивчення етнології засобами української літератури. - C. 48-52. Hits: 2296
Бекірова А. Р. Сімейне виховання особистості у педагогічній спадщині А. С. Макаренка. - C. 52-57. Hits: 2209
Бенера В. Є. Становлення наукових шкіл у вищих закладах освіти: друга половина ХІХ ст. – початок ХХ ст. - C. 58-64. Hits: 2312
Берека В. Є. Проектування змісту педагогічної практики майбутніх менеджерів освіти. - C. 64-68. Hits: 2197
Білик В. В. Характеристика засобів і форм професійного навчання у вищій школі як складових педагогічної системи. - C. 69-73. Hits: 2307
Білошицька Т. Ю. Порівняльний аналіз психологічного та педагогічного консультування. - C. 73-78. Hits: 2348
Блажевич О. І. Застосування окремих елементів вітагенних технологій при використанні народних прислів’їв, приказок, прикмет та повір’їв на заняттях з української мови. - C. 78-82. Hits: 2516
Блажевич Ю. І. Застосування вітагенних технологій на заняттях з релігієзнавства. - C. 82-87. Hits: 2154
Бондар Л. А. Урізноманітнення форм та видів самостійної роботи студентів-філологів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу. - C. 87-92. Hits: 2196
Борова Т. А. Сучасні підходи до підвищення якості навчання англійській мові студентів ВНЗ в умовах глобалізації. - C. 92-97. Hits: 2234

Page 1 of 6

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...
  • 6

  

Submition Deadline

You are welcome to submit your articles in the Collection of Scientific Papers "Pedagogical Discourse" to the issue 23, 2017. Deadline is 01.11.2017

Most Popular

  • Ярощук І. Д. Педагогічні умови формування готовності майбутніх економістів до професійного спілкування. - C. 485-490.
  • Титульний лист випуску 2013 року
  • Ярова М. В. Характеристика музичних навчально-методичних видань на Поділлі кінця ХІХ – початку ХХ ст. - C. 479-484.
  • Савченко Ю. Л. Аналіз стану та перспектив впровадження дистанційної форми навчання в навчальний процес професійно-технічного навчального закладу. - C. 397-401.
  • Хренова В. В. Ситуаційні тестові завдання як засіб діагностики предметних компетенцій майбутніх учителів технологій профільної школи (на прикладі дисципліни "Основи швейного виробництва"). - C. 440-447.

Flag Counter


Back to Top

© 2023 Pedagogical Discourse