Pedagogical Discourse
  • English (UK)
  • Українська
Toggle Navigation
  • Main
  • Editorial Board
  • Ethical policy
  • Demands
  • Example of the execution of the article
  • Archive of Issues
    • Issue 22 - 2017
    • Issue 21 - 2016
    • Issue 20 - 2016
    • Issue 19 - 2015
    • Issue 18 - 2015
    • Issue 17 - 2014
    • Issue 16 - 2014
    • Issue 15 - 2013
    • Issue 14 - 2013
    • Issue 13 - 2012
    • Issue 12 - 2012
    • Issue 11 - 2012
    • Issue 10 - 2011
    • Issue 9 - 2011
    • Issue 8 - 2010
    • Issue 7 - 2010
    • Issue 6 - 2009
    • Issue 5 - 2009
    • Issue 4 - 2008
    • Issue 3 - 2008
    • Issue 2 - 2007
    • Issue 1 - 2007
  • Contacts us
  • Search

 

 Увага! Ви переглядаєте стару версію сайту.

Актуальна версія сайту за посиланням - ojs.kgpa.km.ua

Filters
List of articles in category Випуск 15 - 2013
Title Hits
Титул. Hits: 2454
Зміст. Hits: 2472
Адаменко О. В. Методологія формування джерельної бази історико-педагогічного дослідження. - C. 10-13. Hits: 2546
Антипін Є. Б. Характеристика історіографії та джерельної бази дослідження проблеми наступності в трудовому вихованні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку (кінець ХІХ – 30-ті роки ХХ століття). - C. 14-17. Hits: 2131
Антонець Н. Б. Особливості розвитку мережі загальноосвітніх навчальних закладів на звільненій від німецької окупації території УРСР: до питання про джерела дослідження. - C. 17-21. Hits: 2199
Асанова З. Р. Джерельна основа досліджень з етнопедагогіки кримськотатарського народу. - C. 21-26. Hits: 2320
Балабуст Н. Ю. Джерельна база історико-педагогічного дослідження щодо становлення і розвитку педагогічної освіти в Подільській губернії у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст.. - C. 26-29. Hits: 2117
Баліка Л. М. Історіографія проблеми формування інтересу до читання в учнів у процесі роботи шкільної бібліотеки. - C. 30-34. Hits: 2302
Барановська В. М. Інформатичні компетентності: генезис поняття. - C. 34-38. Hits: 2325
Барташук О. Ю. Активізація вивчення етнології в системі підготовки філологів: джерелознавчий аспект. - C. 39-44. Hits: 2236
Березівська Л. Д. Державна політика стосовно диференціації організації та змісту шкільної освіти в Українській Радянській Соціалістичній Республіці (кінець 30-х – 80-ті роки ХХ ст.): історіографія та джерела дослідження. - C. 45-50. Hits: 1875
Бєлан Г. В. Біографічний метод в історико-педагогічній науці: провідні тенденції становлення. - C. 50-54. Hits: 1977
Бєлоус А. Ю. Щодо питання джерельної бази з проблеми допрофесійної підготовки іноземних студентів вищих медичних закладів України (культурологічний аспект). - C. 54-58. Hits: 2025
Біницька К. М. Педагогічна історіографія – сучасний стан напряму історико-педагогічних досліджень. - C. 58-62. Hits: 2018
Блажевич Ю. І. Джерельна основа релігійної історії Поділля (кінець XVIII – початок XX ст.). - C. 62-66. Hits: 2062
Богданець-Білоскаленко Н. І. Історіографія спадщини Я.Ф.Чепіги. - C. 67-72. Hits: 2129
Бойко О. М. Історіографічні дослідження процесу ліквідації неписьменності (20–30 роки ХХ ст.). - C. 72-75. Hits: 1994
Большакова І. О. Міжпредметна інтеграція змісту навчання у початковій школі (Аналіз матеріалів журналів "Радянська школа" та "Початкова школа" (ІІ пол. 60-тих – 90-ті рр. ХХ ст.)). - C. 75-80. Hits: 2213
Бондар Л. С. Джерельна основа дослідження змісту початкової освіти в 40-80-х роках ХХ століття. - C. 80-85. Hits: 1969
Бондаренко Г. В. Історіографія проблеми становлення і розвитку реальних училищ в Україні (1872–1917 рр.). - C. 86-92. Hits: 1929

Page 1 of 9

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

  

Submition Deadline

You are welcome to submit your articles in the Collection of Scientific Papers "Pedagogical Discourse" to the issue 23, 2017. Deadline is 01.11.2017

Most Popular

  • Ярощук І. Д. Педагогічні умови формування готовності майбутніх економістів до професійного спілкування. - C. 485-490.
  • Титульний лист випуску 2013 року
  • Ярова М. В. Характеристика музичних навчально-методичних видань на Поділлі кінця ХІХ – початку ХХ ст. - C. 479-484.
  • Савченко Ю. Л. Аналіз стану та перспектив впровадження дистанційної форми навчання в навчальний процес професійно-технічного навчального закладу. - C. 397-401.
  • Хренова В. В. Ситуаційні тестові завдання як засіб діагностики предметних компетенцій майбутніх учителів технологій профільної школи (на прикладі дисципліни "Основи швейного виробництва"). - C. 440-447.

Flag Counter


Back to Top

© 2023 Pedagogical Discourse