Pedagogical Discourse
  • English (UK)
  • Українська
Toggle Navigation
  • Main
  • Editorial Board
  • Ethical policy
  • Demands
  • Example of the execution of the article
  • Archive of Issues
    • Issue 22 - 2017
    • Issue 21 - 2016
    • Issue 20 - 2016
    • Issue 19 - 2015
    • Issue 18 - 2015
    • Issue 17 - 2014
    • Issue 16 - 2014
    • Issue 15 - 2013
    • Issue 14 - 2013
    • Issue 13 - 2012
    • Issue 12 - 2012
    • Issue 11 - 2012
    • Issue 10 - 2011
    • Issue 9 - 2011
    • Issue 8 - 2010
    • Issue 7 - 2010
    • Issue 6 - 2009
    • Issue 5 - 2009
    • Issue 4 - 2008
    • Issue 3 - 2008
    • Issue 2 - 2007
    • Issue 1 - 2007
  • Contacts us
  • Search

 

 Увага! Ви переглядаєте стару версію сайту.

Актуальна версія сайту за посиланням - ojs.kgpa.km.ua

Filters
List of articles in category Випуск 13 - 2012
Title Hits
Красна В. В. Освітнє середовище як чинник професійної підготовки вчителя музики. - C. 170-173 Hits: 1674
Лазарович Н. Б. Творчо-обдарований дошкільник у полікультурному середовищі. - C. 174-176. Hits: 1656
Lewicka-Zelent A., Korona K. Empathy among the members of isolated culture. - C. 177-181. Hits: 1646
Лизун І. Ф. Особливості соціальної адаптації підлітків із сімей трудових мігрантів. - C. 182-185. Hits: 1662
Лисенко Н. В. Актуальні напрями удосконалення змісту професійної підготовки майбутніх педагогів ДНЗ: соціальне замовлення сьогодення. - C. 186-192. Hits: 1500
Лисенко О. М. Формування професійно-ціннісних орієнтирів у підготовці майбутніх фахівців ДНЗ. - C. 193-196. Hits: 1596
Лисенко-Гелемб’юк К. М. Саморегуляція особистості в умовах підготовки педагогів до професійної діяльності. - C. 197-201. Hits: 1545
Макаренко О. П. Малі фольклорні жанри у гуманістичному ставленні до особистості. - C. 202-205. Hits: 1626
Максимович О. М., Поясик О. І. Писанка як засіб духовного виховання. - C. 206-210. Hits: 1609
Марусинець М. М. Етнопсихологічні аспекти освіти Закарпатського краю. - C. 210-215. Hits: 1494
Марчій-Дмитраш Т. М. Ігрове моделювання у процесі підготовки майбутніх учителів початкової школи. - C. 216-219. Hits: 1681
Мафтин Л. В. Виховні ідеали українського народу у змісті початкової освіти України і європейський контекст. - C. 220-222. Hits: 1557
Мацук Л. О. Формування у дітей дошкільного віку ціннісного ставлення до природи рідного краю. - C. 222-226. Hits: 2460
Maciąg J. Organisational factors of the career in the evaluation of female teachers of the early school education. - C. 226-237. Hits: 1441
Машкіна Л. А. Теоретичні засади педагогічної технології "Школа діалогу культур". - C. 238-241. Hits: 1585
Микитишин В. О. Роль жінок-просвітян м. Хмельницького у культурно-освітньому розвитку краю. - C. 241-244. Hits: 1678
Михаськова М. А. Модель професійної діяльності викладача: категоріальний аналіз проблеми. - C. 244-247. Hits: 1506
Новосьолов О. В. Сутнісна характеристика змісту поняття "соціокультурні чинники етновиховного простору загальноосвітнього навчального закладу". - C. 247-251. Hits: 1436
Олинець Т. В. Особливості формування крос-культурних цінностей студентів вищих навчальних закладів. - C. 251-256. Hits: 1587
Олійник В. В. Виховання підростаючого покоління на національних, гуманістичних, демократичних засадах у практиці авторських шкіл В. О. Сухомлинського і О. А. Захаренка (50 – 80-ті роки ХХ ст.). - C. 257-261 Hits: 1335

Page 3 of 6

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...
  • 6

  

Submition Deadline

You are welcome to submit your articles in the Collection of Scientific Papers "Pedagogical Discourse" to the issue 23, 2017. Deadline is 01.11.2017

Most Popular

  • Ярощук І. Д. Педагогічні умови формування готовності майбутніх економістів до професійного спілкування. - C. 485-490.
  • Титульний лист випуску 2013 року
  • Ярова М. В. Характеристика музичних навчально-методичних видань на Поділлі кінця ХІХ – початку ХХ ст. - C. 479-484.
  • Савченко Ю. Л. Аналіз стану та перспектив впровадження дистанційної форми навчання в навчальний процес професійно-технічного навчального закладу. - C. 397-401.
  • Хренова В. В. Ситуаційні тестові завдання як засіб діагностики предметних компетенцій майбутніх учителів технологій профільної школи (на прикладі дисципліни "Основи швейного виробництва"). - C. 440-447.

Flag Counter


Back to Top

© 2025 Pedagogical Discourse