Педагогічний дискурс
  • English (UK)
  • Українська
Toggle Navigation
  • Головна
  • Редакційна колегія
  • Етична політика
  • Вимоги
  • Приклад оформлення статті
  • Архів випусків
    • Випуск 23 - 2017
    • Випуск 22 - 2017
    • Випуск 21 - 2016
    • Випуск 20 - 2016
    • Випуск 19 - 2015
    • Випуск 18 - 2015
    • Випуск 17 - 2014
    • Випуск 16 - 2014
    • Випуск 15 - 2013
    • Випуск 14 - 2013
    • Випуск 13 - 2012
    • Випуск 12 - 2012
    • Випуск 11 - 2012
    • Випуск 10 - 2011
    • Випуск 9 - 2011
    • Випуск 8 - 2010
    • Випуск 7 - 2010
    • Випуск 6 - 2009
    • Випуск 5 - 2009
    • Випуск 4 - 2008
    • Випуск 3 - 2008
    • Випуск 2 - 2007
    • Випуск 1 - 2007
  • Контакти
  • Пошук

 

 Увага! Ви переглядаєте стару версію сайту.

Актуальна версія сайту за посиланням - ojs.kgpa.km.ua

Filters
List of articles in category Випуск 13 - 2012
Заголовок Перегляди
Титул. Перегляди: 2883
Зміст. Перегляди: 2884
Абрамович Г. М., Софіян Л. Г. Моральне виховання дітей дошкільного віку в світлі надбань української етнопедагогіки. - C. 7-10. Перегляди: 3029
Алешко В. Ф., Бродовська А. М. Використання етнокультурного виховного потенціалу в ознайомленні дошкільників з природним довкіллям. - C. 11-15. Перегляди: 2824
Andrzejewska A. Zagrożenia cyberprzestrzeni wśród dzieci i młodzieży nowym wyzwaniem dla współczesnego pedagoga i rodzica. - C. 15-19. Перегляди: 2870
Антипець О. О. Теорія і практика етнізації дітей засобами наукової спадщини М. А. Маркевича. - C. 19-25. Перегляди: 3011
Барташук О. Ю. Професійна спрямованість викладання етнології в системі підготовки українських філологів. - C. 26-29. Перегляди: 2702
Bednarek J. Nowe kompetencje społeczno-medialne XXI w.. - C. 29-32. Перегляди: 2843
Бойко О. В. Навчання англійської мови як фактор активізації мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку. - C. 32-35. Перегляди: 2645
Борбич Н. В. Аналіз рівня сформованості соціальної компетентності студентів педагогічного коледжу. - C. 36-42. Перегляди: 2520
Борин Г. В. Формування моральної культури особистості у процесі професійної підготовки. - C. 43-47. Перегляди: 2491
Будник О. Б. Іван Франко про етновиховання української молоді. - C. 47-51. Перегляди: 2551
Васянович Г. П. Моральна культура особистості у творчій спадщині Івана Огієнка. - C. 52-55. Перегляди: 2483
Вовк М. В. Народознавчі тенденції Івана Франка в розвитку музичної етнопедагогіки. - C. 55-58. Перегляди: 2450
Грижак М. В. Діагностика батьківсько-дитячих відносин як умова надання просвітницької консультативної допомоги неповній сім’ї. - C. 58-64. Перегляди: 2408
Гуренко О. І. Полікультурний ресурс професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів. - C. 64-68. Перегляди: 2432
Данильчук Л. О. Ризики та небезпеки мережі Інтернет: до проблеми інформаційної захищеності дітей. - C. 68-71. Перегляди: 2418
Двіжона О. В. Використання засобів позитивної психотерапії як інтерактивних технологій навчання у підготовці фахівців дошкільної освіти. - C. 72-76. Перегляди: 2281
Демидова Ю. О. Визначення рівня сформованості пізнавальної самостійності старших дошкільників у конструктивній діяльності. - C. 76-79. Перегляди: 2190
Дмитрів Р. В. Професійна підготовка майбутніх педагогів до використання народних рухливих ігор в етновиховному просторі початкової школи. - C. 80-83. Перегляди: 2220

Сторінка 1 із 6

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...
  • 6

  

Терміни подачі статей

Редакційна колегія збірника наукових праць "Педагогічний дискурс" приймає статті до чергового випуску 23 (2017 р.) до 01.11.2017 року.

Найбільш популярні

  • Ярощук І. Д. Педагогічні умови формування готовності майбутніх економістів до професійного спілкування. - C. 485-490.
  • Титульний лист випуску 2013 року
  • Ярова М. В. Характеристика музичних навчально-методичних видань на Поділлі кінця ХІХ – початку ХХ ст. - C. 479-484.
  • Савченко Ю. Л. Аналіз стану та перспектив впровадження дистанційної форми навчання в навчальний процес професійно-технічного навчального закладу. - C. 397-401.
  • Хренова В. В. Ситуаційні тестові завдання як засіб діагностики предметних компетенцій майбутніх учителів технологій профільної школи (на прикладі дисципліни "Основи швейного виробництва"). - C. 440-447.

Flag Counter


Догори

© 2025 Педагогічний дискурс