Pedagogical Discourse
  • English (UK)
  • Українська
Toggle Navigation
  • Main
  • Editorial Board
  • Ethical policy
  • Demands
  • Example of the execution of the article
  • Archive of Issues
    • Issue 22 - 2017
    • Issue 21 - 2016
    • Issue 20 - 2016
    • Issue 19 - 2015
    • Issue 18 - 2015
    • Issue 17 - 2014
    • Issue 16 - 2014
    • Issue 15 - 2013
    • Issue 14 - 2013
    • Issue 13 - 2012
    • Issue 12 - 2012
    • Issue 11 - 2012
    • Issue 10 - 2011
    • Issue 9 - 2011
    • Issue 8 - 2010
    • Issue 7 - 2010
    • Issue 6 - 2009
    • Issue 5 - 2009
    • Issue 4 - 2008
    • Issue 3 - 2008
    • Issue 2 - 2007
    • Issue 1 - 2007
  • Contacts us
  • Search

 

 Увага! Ви переглядаєте стару версію сайту.

Актуальна версія сайту за посиланням - ojs.kgpa.km.ua

Filters
List of articles in category Випуск 10 - 2011
Title Hits
Машкіна Л. А. Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського у контексті професійної підготовки вихователів дошкільних навчальних закладів. - C. 323-327. Hits: 1511
Мелешко В. В. Розвиток педагогічної системи сільської початкової школи у контексті гуманістичних ідей В. О. Сухомлинського. - C. 328-332. Hits: 1526
Мельникова И. В. Особенности совершенствования научных способов понимания личности ребёнка у будущих педагогов. - C. 332-335. Hits: 1385
Миринюк Н. І., Миринюк В. М. Погляди В. О. Сухомлинського щодо інтеграції краси і слова на уроках літератури. - C. 335-339. Hits: 1434
Морозова О. О. Концепція естетичного виховання молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 339-342. Hits: 1384
Москвина А. В. Интеллектуальное развитие младших школьников: диалог с В. А. Сухомлинским. - C. 342-346. Hits: 1443
Навозняк Л. Л. Особливості морального виховання учнів засобами фольклору в педагогічній спадщині В. Сухомлинського. - C. 346-349. Hits: 1448
Наточій А. М. Формування готовності майбутніх фахівців дошкільної освіти до виховної роботи з дітьми. - C. 349-354. Hits: 1490
Науменко Н. М. Культура педагогической деятельности учителя начальных классов в контексте идей В. А. Сухомлинского. - C. 355-358. Hits: 1365
Невмержицька О. В. Формування цінностей особистості у натуралізмі. - C. 358-363. Hits: 1403
Новосьолов О. В. Соціокультурне середовище і розвиток особистості. - C. 363-367. Hits: 1467
Нор К. Ф. Прийоми розумового розвитку учнів початкових класів у дидактичній системі В. О. Сухомлинського. - C. 367-371. Hits: 1480
Онишків З. М. Навчально-виховний комплекс "дошкільний навчальний заклад – початкова школа”: шляхи забезпечення наступності. - C. 372-376. Hits: 1464
Орєхова Л. І. Традиціїї та новаторстово педагогічної системи В. Сухомлинського у професійній підготовці педагогів. - C. 376-382. Hits: 1442
Паламарчук Л. Б. Етнопедагогічні ідеї творчості В. О. Сухомлинського в процесі підготовки майбутнього вчителя. - C. 383-387. Hits: 1455
Петренко О. Б. Ідеї статеворольової соціалізації дитини у педагогічній спадщині Василя Сухомлинського. - C. 387-392. Hits: 1414
Петриченко Л. О. Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського у контексті вирішення сучасних проблем. - C. 392-395. Hits: 1482
Пилипчук Л. Г. Погляди В. О. Сухомлинського на природу як засіб всестороннього розвитку дитини. - C. 396-399. Hits: 1470
Пироженко Л. В. Проблеми змісту освіти у спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 399-404. Hits: 1522
Писарчук О. Т. Формування освітньо-розвивального середовища початкової школи в педагогічному досвіді В. Сухомлинського. - C. 404-409. Hits: 1442

Page 5 of 7

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

  

Submition Deadline

You are welcome to submit your articles in the Collection of Scientific Papers "Pedagogical Discourse" to the issue 23, 2017. Deadline is 01.11.2017

Most Popular

  • Ярощук І. Д. Педагогічні умови формування готовності майбутніх економістів до професійного спілкування. - C. 485-490.
  • Титульний лист випуску 2013 року
  • Ярова М. В. Характеристика музичних навчально-методичних видань на Поділлі кінця ХІХ – початку ХХ ст. - C. 479-484.
  • Савченко Ю. Л. Аналіз стану та перспектив впровадження дистанційної форми навчання в навчальний процес професійно-технічного навчального закладу. - C. 397-401.
  • Хренова В. В. Ситуаційні тестові завдання як засіб діагностики предметних компетенцій майбутніх учителів технологій профільної школи (на прикладі дисципліни "Основи швейного виробництва"). - C. 440-447.

Flag Counter


Back to Top

© 2025 Pedagogical Discourse