Pedagogical Discourse
  • English (UK)
  • Українська
Toggle Navigation
  • Main
  • Editorial Board
  • Ethical policy
  • Demands
  • Example of the execution of the article
  • Archive of Issues
    • Issue 22 - 2017
    • Issue 21 - 2016
    • Issue 20 - 2016
    • Issue 19 - 2015
    • Issue 18 - 2015
    • Issue 17 - 2014
    • Issue 16 - 2014
    • Issue 15 - 2013
    • Issue 14 - 2013
    • Issue 13 - 2012
    • Issue 12 - 2012
    • Issue 11 - 2012
    • Issue 10 - 2011
    • Issue 9 - 2011
    • Issue 8 - 2010
    • Issue 7 - 2010
    • Issue 6 - 2009
    • Issue 5 - 2009
    • Issue 4 - 2008
    • Issue 3 - 2008
    • Issue 2 - 2007
    • Issue 1 - 2007
  • Contacts us
  • Search

 

 Увага! Ви переглядаєте стару версію сайту.

Актуальна версія сайту за посиланням - ojs.kgpa.km.ua

Filters
List of articles in category Випуск 10 - 2011
Title Hits
Дяченко Л. М. В. Сухомлинський про дошкілля та початкову освіту. - C. 154-157. Hits: 1758
Завгородня Т. К. Проблема якості дошкільної освіти в Україні в контексті тенденцій її розв’язання у різних країнах світу. - C. 158-162. Hits: 1633
Залізняк А. М. Підготовка майбутніх вихователів до роботи з батьками з розвитку мовлення дошкільників. - C. 162-166. Hits: 1625
Заліток Л. М. Робота з книжкою в сучасній початковій школі крізь призму творчого розвитку ідей В. Сухомлинського. - C. 167-172. Hits: 1717
Зарудня О. М. Основні вимоги до особистості вчителя початкової школи у контексті ідей В. Сухомлинського. - C. 172-175. Hits: 1684
Зданевич Л. В. Оптимізм учителя та учня у педагогічній спадщині Василя Сухомлинського. - C. 176-178. Hits: 1520
Іщенко Л. В. Проблема розвитку мовленнєвої творчості дітей 5-6 років. - C. 178-182. Hits: 1628
Іщук Т. В. Проблема морального виховання школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 182-185. Hits: 1601
Казакова Н. В. Морально-етичний портрет учителя початкових класів у педагогічних поглядах В. О. Сухомлинського. - C. 186-189. Hits: 1685
Казанжи І. В. Формування духовно-творчого потенціалу майбутніх учителів початкових класів. - C. 189-193. Hits: 1551
Калініченко Н. А. Проблеми любові і вимогливості у вихованні дітей. - C. 194-198. Hits: 1599
Кальчук М. І. Дидактична казка на уроках навчання грамоти: з досвіду використання ідей Василя Олександровича Сухомлинського. - C. 198-203. Hits: 1874
Каплунова К. А. В. О. Сухомлинський про формування колективних взаємин у дітей старшого дошкільного віку. - C. 203-208. Hits: 1566
Карпенко М. І. В. Сухомлинський про проблему формування культури здоров’я учнів початкової школи. - C. 209-213. Hits: 1484
Кирлан О. В. Шляхи формування асоціативного мислення молодших школярів на уроках рідної мови в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 213-217. Hits: 1545
Клысбаева Н. А. О традициях семейного воспитания детей в контексте идей В. А. Сухомлинского. - C. 218-221. Hits: 1513
Коберник Г. І. Формування громадянських якостей школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 221-223. Hits: 1465
Кобилянська Л. І. "…кожна людська особистість неповторна” (ідеї В. О. Сухомлинського у професійній підготовці сучасних гувернерів). - C. 223-230. Hits: 1494
Ковальська О. П. Діяльність керівників ЗНЗ щодо забезпечення правової освіти учнів початкової школи у контексті педагогічних поглядів В. О. Сухомлинського. - C. 230-236. Hits: 1515
Ковальчук Г. П. Проблема фізичного виховання та зміцнення здоров’я школярів у творчій спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 236-241. Hits: 1519

Page 3 of 7

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...
  • 6
  • 7

  

Submition Deadline

You are welcome to submit your articles in the Collection of Scientific Papers "Pedagogical Discourse" to the issue 23, 2017. Deadline is 01.11.2017

Most Popular

  • Ярощук І. Д. Педагогічні умови формування готовності майбутніх економістів до професійного спілкування. - C. 485-490.
  • Титульний лист випуску 2013 року
  • Ярова М. В. Характеристика музичних навчально-методичних видань на Поділлі кінця ХІХ – початку ХХ ст. - C. 479-484.
  • Савченко Ю. Л. Аналіз стану та перспектив впровадження дистанційної форми навчання в навчальний процес професійно-технічного навчального закладу. - C. 397-401.
  • Хренова В. В. Ситуаційні тестові завдання як засіб діагностики предметних компетенцій майбутніх учителів технологій профільної школи (на прикладі дисципліни "Основи швейного виробництва"). - C. 440-447.

Flag Counter


Back to Top

© 2025 Pedagogical Discourse