Pedagogical Discourse
  • English (UK)
  • Українська
Toggle Navigation
  • Main
  • Editorial Board
  • Ethical policy
  • Demands
  • Example of the execution of the article
  • Archive of Issues
    • Issue 22 - 2017
    • Issue 21 - 2016
    • Issue 20 - 2016
    • Issue 19 - 2015
    • Issue 18 - 2015
    • Issue 17 - 2014
    • Issue 16 - 2014
    • Issue 15 - 2013
    • Issue 14 - 2013
    • Issue 13 - 2012
    • Issue 12 - 2012
    • Issue 11 - 2012
    • Issue 10 - 2011
    • Issue 9 - 2011
    • Issue 8 - 2010
    • Issue 7 - 2010
    • Issue 6 - 2009
    • Issue 5 - 2009
    • Issue 4 - 2008
    • Issue 3 - 2008
    • Issue 2 - 2007
    • Issue 1 - 2007
  • Contacts us
  • Search

 

 Увага! Ви переглядаєте стару версію сайту.

Актуальна версія сайту за посиланням - ojs.kgpa.km.ua

Filters
List of articles in category Випуск 10 - 2011
Title Hits
Кодлюк Я. П. Технологія формування в молодших школярів уміння вчитися в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 241-244. Hits: 1745
Колосова Н. М. Структурно-функціональна модель підготовки майбутніх вихователів до педагогічної підтримки дітей дошкільного віку. - C. 245-251. Hits: 1563
Коновальчук М. В. Сучасні концепції креативної освіти молодших школярів: проблеми та перспективи. - C. 251-255. Hits: 1686
Конькина Е. В. Воспитание культуры здоровья дошкольника средствами фольклора. - C. 256-259. Hits: 1580
Корнієнко Н. А. Психологічні аспекти педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського. - C. 259-262. Hits: 1612
Кочерга О. М. Підготовка студентів до роботи з батьками як важлива складова професійної підготовки вчителя початкової школи в умовах модернізаційних змін. - C. 262-268. Hits: 1467
Кузь В. Г. Сухомлиністика – нова парадигма елітного виховання. - C. 268-272. Hits: 1661
Кукура Г. А. Використання технічних засобів навчання у діяльності педагогів початкової школи. - C. 272-275. Hits: 1519
Куліш Р. В. Використання педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського в організації навчання і виховання дітей у різновіковій групі дошкільного навчального закладу. - C. 276-281. Hits: 1613
Кутова С. О. Самовиховання як чинник розвитку особистості молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 282-286. Hits: 1506
Лисенко Н. В., Будник О. Б. Педагогічна спадщина Василя Сухомлинського: етнокультурний дискурс. - C. 286-289. Hits: 1572
Литвиненко С. А. Соціально-педагогічна підготовка майбутніх учителів початкових класів: творче осмислення спадщини В. О. Сухомлинського. - C. 290-293. Hits: 1482
Лісовська Т. А. Використання ідей В. О. Сухомлинського в музичному вихованні старших дошкільників. - C. 293-297. Hits: 1544
Луцюк А. М. Василь Сухомлинський про педагогічну майстерність учителя початкової школи. - C. 297-301. Hits: 1652
Любашина В. В. Розвиток діалогічного мовлення старших дошкільників засобами ігрової діяльності. - C. 301-305. Hits: 1641
Мазуренок Н. І., Мазуренок М. В. Проблеми управлінської діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу в творчій спадщині В. Сухомлинського. - C. 306-309. Hits: 1540
Майборода Н. О. Педагогічні погляди В. О. Сухомлинського на проблему патріотичного виховання дітей сільських навчально-виховних комплексів. - C. 309-313. Hits: 1444
Марусинець М. М. Організація навчальної взаємодії у контексті ідей В. О. Сухомлинського. - C. 313-316. Hits: 1409
Матішак М. В. Педагогічні умови формування етновиховного середовища початкової школи. - C. 316-320. Hits: 1511
Мацько В. П. Виховний потенціал художнього слова Василя Сухомлинського. - C. 320-323. Hits: 1528

Page 4 of 7

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...
  • 6
  • 7

  

Submition Deadline

You are welcome to submit your articles in the Collection of Scientific Papers "Pedagogical Discourse" to the issue 23, 2017. Deadline is 01.11.2017

Most Popular

  • Ярощук І. Д. Педагогічні умови формування готовності майбутніх економістів до професійного спілкування. - C. 485-490.
  • Титульний лист випуску 2013 року
  • Ярова М. В. Характеристика музичних навчально-методичних видань на Поділлі кінця ХІХ – початку ХХ ст. - C. 479-484.
  • Савченко Ю. Л. Аналіз стану та перспектив впровадження дистанційної форми навчання в навчальний процес професійно-технічного навчального закладу. - C. 397-401.
  • Хренова В. В. Ситуаційні тестові завдання як засіб діагностики предметних компетенцій майбутніх учителів технологій профільної школи (на прикладі дисципліни "Основи швейного виробництва"). - C. 440-447.

Flag Counter


Back to Top

© 2025 Pedagogical Discourse