Pedagogical Discourse
  • English (UK)
  • Українська
Toggle Navigation
  • Main
  • Editorial Board
  • Ethical policy
  • Demands
  • Example of the execution of the article
  • Archive of Issues
    • Issue 22 - 2017
    • Issue 21 - 2016
    • Issue 20 - 2016
    • Issue 19 - 2015
    • Issue 18 - 2015
    • Issue 17 - 2014
    • Issue 16 - 2014
    • Issue 15 - 2013
    • Issue 14 - 2013
    • Issue 13 - 2012
    • Issue 12 - 2012
    • Issue 11 - 2012
    • Issue 10 - 2011
    • Issue 9 - 2011
    • Issue 8 - 2010
    • Issue 7 - 2010
    • Issue 6 - 2009
    • Issue 5 - 2009
    • Issue 4 - 2008
    • Issue 3 - 2008
    • Issue 2 - 2007
    • Issue 1 - 2007
  • Contacts us
  • Search

 

 Увага! Ви переглядаєте стару версію сайту.

Актуальна версія сайту за посиланням - ojs.kgpa.km.ua

Filters
List of articles in category Випуск 11 - 2012
Title Hits
Лашко М. В. Підручник для початкової школи М. Грінченко "Наша рідна мова” (1917-1918): структура, зміст і принципи. - C. 167-172. Hits: 1645
Левицька Н. В. Реформування професійної підготовки перекладачів в Німеччині на основі Болонського процесу. - C. 172-175. Hits: 1712
Лисак Г. О. Використання інформаційних технологій в організації самостійної роботи студентів у процесі вивчення іноземної мови. - C. 175-178. Hits: 1652
Листопад О. В. Інноваційне лідерство в контексті зарубіжних моделей керівництва. - C. 179-183. Hits: 1683
Лівшун О. В. Екологічна відповідальність як складова формування професійної готовності майбутнього вчителя. - C. 183-187. Hits: 1544
Лялина А. И., Андреева З. В. Идеи гуманизма в педагогическом наследии В. А. Сухомлинского. - C. 187-191. Hits: 1631
Мандрико Т. В. Модульна організація вивчення курсу "Психологія” у ВНЗ І-ІІ рівня акредитації. - C. 191-193. Hits: 1720
Машкіна Л. А. Особистісно орієнтована технологія навчання у вищій школі. - C. 194-197. Hits: 1526
Муляр О. П. Організаційно-педагогічні умови формування толерантності старшокласників у процесі навчання суспільствознавчих предметів. - C. 197-201. Hits: 1616
Назарчук А. А., Желіхівська Т. М. Формування мотивації та інтересу до вивчення англійської мови на початковому етапі навчання. - C. 202-206. Hits: 1663
Орловська О. В. Професійно-педагогічна компетентність вчителя. - C. 207-209. Hits: 1589
Осаволюк О. А. Професійна підготовка вчителя в учительських семінаріях України (кін. ХІХ ст. – поч. ХХ ст.). - C. 210-213. Hits: 1464
Осадчий В. В. ІКТ у професійній підготовці майбутніх учителів у Російській Федерації, країнах Балтії та у Японії. - C. 213-219. Hits: 1528
Паламарчук Є. В., Мудраков В. В. Творчість як епістема трансдисциплінарної акмеології. - C. 219-224. Hits: 1584
Пахомова Т. Н. Педагогическая деятельность преподавателя-тьютора в условиях евроинтеграции. - C. 224-226. Hits: 1567
Пірошенко С. Ю. Модель учителя-філолога в умовах сучасного освітнього простору: фасилітативний спосіб співпраці. - C. 227-231. Hits: 1577
Пісоцька Л. С. Управління фінансами, бухгалтерським обліком та економічним розвитком дошкільної освіти як один із функціональних напрямів управлінської діяльності. - C. 231-234. Hits: 1594
Побірченко Н. С. Національний характер образу дитинства в художній спадщині письменників-просвітителів ІІ половини ХІХ ст.. - C. 235-240. Hits: 1467
Поліщук О. В. Здоров’я – найважливіша цінність людини і суспільства. - C. 240-244. Hits: 1500
Поліщук О. В. До проблеми правового виховання учнів 5-6 класів шкіл-інтернатів. - C. 245-250. Hits: 1555

Page 3 of 5

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...

  

Submition Deadline

You are welcome to submit your articles in the Collection of Scientific Papers "Pedagogical Discourse" to the issue 23, 2017. Deadline is 01.11.2017

Most Popular

  • Ярощук І. Д. Педагогічні умови формування готовності майбутніх економістів до професійного спілкування. - C. 485-490.
  • Титульний лист випуску 2013 року
  • Ярова М. В. Характеристика музичних навчально-методичних видань на Поділлі кінця ХІХ – початку ХХ ст. - C. 479-484.
  • Савченко Ю. Л. Аналіз стану та перспектив впровадження дистанційної форми навчання в навчальний процес професійно-технічного навчального закладу. - C. 397-401.
  • Хренова В. В. Ситуаційні тестові завдання як засіб діагностики предметних компетенцій майбутніх учителів технологій профільної школи (на прикладі дисципліни "Основи швейного виробництва"). - C. 440-447.

Flag Counter


Back to Top

© 2025 Pedagogical Discourse