Pedagogical Discourse
  • English (UK)
  • Українська
Toggle Navigation
  • Main
  • Editorial Board
  • Ethical policy
  • Demands
  • Example of the execution of the article
  • Archive of Issues
    • Issue 22 - 2017
    • Issue 21 - 2016
    • Issue 20 - 2016
    • Issue 19 - 2015
    • Issue 18 - 2015
    • Issue 17 - 2014
    • Issue 16 - 2014
    • Issue 15 - 2013
    • Issue 14 - 2013
    • Issue 13 - 2012
    • Issue 12 - 2012
    • Issue 11 - 2012
    • Issue 10 - 2011
    • Issue 9 - 2011
    • Issue 8 - 2010
    • Issue 7 - 2010
    • Issue 6 - 2009
    • Issue 5 - 2009
    • Issue 4 - 2008
    • Issue 3 - 2008
    • Issue 2 - 2007
    • Issue 1 - 2007
  • Contacts us
  • Search

 

 Увага! Ви переглядаєте стару версію сайту.

Актуальна версія сайту за посиланням - ojs.kgpa.km.ua

Filters
List of articles in category Випуск 11 - 2012
Title Hits
Дорош Г. О. Розвиток художнього сприймання епічного твору студентами філологічного факультету в процесі вивчення української літератури. - C. 86-88. Hits: 1966
Желанова В. В. Рефлексивно-контекстне освітнє середовище як чинник професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів у ВНЗ. - C. 88-93. Hits: 1901
Заверуха С. І. Хорові обробки М. Леонтовича як засіб розвитку творчої активності учнів у формуванні майбутнього фахівця (курс "Хорове аранжування”). - C. 94-97. Hits: 1807
Зеліковська О. О. Мотивація студентів економічних спеціальностей до формування міжкультурної компетенції. - C. 98-101. Hits: 1741
Зданевич Л. В. Дезадаптаційні прояви у студентів педагогічних вузів та шляхи їх подолання. - C. 102-105. Hits: 1673
Ісаєва Г. М. Педагогічна творчість вчителя як основа формування творчої особистості учня в умовах профільної школи. - C. 105-108. Hits: 1680
Казакова Н. В. Основні напрями роботи відділу педагогічної практики у Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії. - C. 108-112. Hits: 1672
Качур А. М. Українська мова в українських школах Наддніпрянської України за часів Центральної ради: мрії чи реальність. - C. 113-116. Hits: 1593
Кащук А. О. Критерії та показники ефективності процесу управління практичною підготовкою студентів у вищому педагогічному навчальному закладі. - C. 117-119. Hits: 1622
Кінєшева А. Ю. Дослідно-експериментальна діагностика інтелектуального рівня молодшого школяра на уроках природознавства. - C. 119-123. Hits: 1798
Ковальчук Г. П. Проблема фізичного виховання учнів 7-9 класів у сім’ї. - C. 123-128. Hits: 1644
Kokiel A. Szkoła wobec tradycji i wyzwań współczesności. - C. 128-132. Hits: 1652
Король С. В. Комунікативний підхід у навчанні іноземних мов. - C. 133-136. Hits: 1723
Костенко Д. В. Вища освіта в Україні в сучасному суспільстві: здобутки, проблеми, перспективи. - C. 136-140. Hits: 1610
Котлярчук Г. Й. Формування естетичного ставлення до природи як необхідна складова екологічного виховання. - C. 141-145. Hits: 1556
Кравець Н. С. Педагогічні умови використання здобутків екологічного виховання останніх років ХХ сторіччя в сучасних умовах. - C. 145-149. Hits: 1513
Красносілецький Д. П. Педагогічний фактор у житті Якова Гальчевського. - C. 150-155. Hits: 1662
Кристопчук Т. Є. Дослідження розвитку освітніх систем ЄС у педагогічній теорії: обов’язкова та професійна освіта. - C. 155-159. Hits: 1647
Кузьо І. В. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до використання аудіовізуальних засобів навчання. - C. 159-163. Hits: 1629
Кустовська І. М. Формування професійних компетенцій шляхом розвитку вмінь і навичок як педагогічна проблема. - C. 163-167. Hits: 1588

Page 2 of 5

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...

  

Submition Deadline

You are welcome to submit your articles in the Collection of Scientific Papers "Pedagogical Discourse" to the issue 23, 2017. Deadline is 01.11.2017

Most Popular

  • Ярощук І. Д. Педагогічні умови формування готовності майбутніх економістів до професійного спілкування. - C. 485-490.
  • Титульний лист випуску 2013 року
  • Ярова М. В. Характеристика музичних навчально-методичних видань на Поділлі кінця ХІХ – початку ХХ ст. - C. 479-484.
  • Савченко Ю. Л. Аналіз стану та перспектив впровадження дистанційної форми навчання в навчальний процес професійно-технічного навчального закладу. - C. 397-401.
  • Хренова В. В. Ситуаційні тестові завдання як засіб діагностики предметних компетенцій майбутніх учителів технологій профільної школи (на прикладі дисципліни "Основи швейного виробництва"). - C. 440-447.

Flag Counter


Back to Top

© 2025 Pedagogical Discourse