Педагогічний дискурс
  • English (UK)
  • Українська
Toggle Navigation
  • Головна
  • Редакційна колегія
  • Етична політика
  • Вимоги
  • Приклад оформлення статті
  • Архів випусків
    • Випуск 23 - 2017
    • Випуск 22 - 2017
    • Випуск 21 - 2016
    • Випуск 20 - 2016
    • Випуск 19 - 2015
    • Випуск 18 - 2015
    • Випуск 17 - 2014
    • Випуск 16 - 2014
    • Випуск 15 - 2013
    • Випуск 14 - 2013
    • Випуск 13 - 2012
    • Випуск 12 - 2012
    • Випуск 11 - 2012
    • Випуск 10 - 2011
    • Випуск 9 - 2011
    • Випуск 8 - 2010
    • Випуск 7 - 2010
    • Випуск 6 - 2009
    • Випуск 5 - 2009
    • Випуск 4 - 2008
    • Випуск 3 - 2008
    • Випуск 2 - 2007
    • Випуск 1 - 2007
  • Контакти
  • Пошук

 

 Увага! Ви переглядаєте стару версію сайту.

Актуальна версія сайту за посиланням - ojs.kgpa.km.ua

Filters
List of articles in category Випуск 15 - 2013
Заголовок Перегляди
Коляда Н. М. Джерельна база дослідження історії дитячого руху в Україні. - C. 338-344. Перегляди: 1424
Комарніцький О. Б. Правобережне студентство педагогічних вишів України у 1920-1930-х рр.: аналіз архівних фондів. - C. 344-349. Перегляди: 1452
Коміренко Ю. А. Моральне виховання в кадетських корпусах Наддніпрянської України другої половини ХІХ – початку ХХ ст. у контексті формування військової педагогіки як нової науково-практичної галузі. - C. 349-355. Перегляди: 1282
Коробова Л. О. Історіографія дослідження організаційно-педагогічних засад діяльності дитячого будинку у системі освіти України (20-ті – середина 30-х рр. ХХ ст.). - C. 356-361. Перегляди: 1379
Кочубей Т. Д. Історіографія дослідження проблеми розвитку української педагогічної думки другої половини XVII – ХVIII століття. - C. 361-367. Перегляди: 1520
Кравченко О. О. Робочий клуб у системі культурно-просвітницьких організацій Пролеткульту. - C. 367-371. Перегляди: 1379
Кравченко Т. В. Питання статевого виховання молоді в наративних джерелах (20-30 роки ХХ ст.). - C. 371-375 Перегляди: 1444
Краєва М. В. В.О.Сухомлинський про роль казки в колективному житті дітей. - C. 375-378. Перегляди: 1455
Кришко А. Ю. Рецепція ідейної спадщини Вільгельма Гумбольдта вітчизняними науковцями у контексті проблем розвитку української мови і мовної освіти ХІХ – початку ХХ століття: історіографія питання. - C. 378-383. Перегляди: 1177
Крищук Б. С. Джерельна основа дослідження педагогічної та культурно-просвітницької діяльності товариства "Просвіта" на Поділлі (1906-1923 рр.). - C. 384-392. Перегляди: 1420
Кубракова М. В. Духовний розвиток особистості в педагогічній думці вітчизняної еміграції (20 – 50 рр. ХХ ст.): історіографічний аналіз. - C. 392-394. Перегляди: 1363
Кузьміна С. Л. Архівні документи у реконструкції історії академічної педагогіки ХІХ – початку ХХ ст.. - C. 395-401. Перегляди: 1341
Кутова С. О. Нормативно-правове регулювання навчання української мови в середній школі у 60 – 70-х рр. ХХ століття. - C. 402-406. Перегляди: 1435
Кушнір В. М. Історіографії проблеми профільної диференціації середньої школи протягом ІІ половини ХІХ століття. - C. 406-410. Перегляди: 1402
Лашко М. В. Просвітницько-педагогічна діяльність М. Грінченко: історіографія дослідження. - C. 411-416. Перегляди: 1415
Леонтьєва І. В. Становлення і розвиток психолого-педагогічних ідей О. Ф. Лазурського за його листуванням. - C. 416-421. Перегляди: 1423
Лутаєва Т. В. Історіографія діяльності педагогічних персоналій Слобожанщини – фундаторів медичної та фармацевтичної освіти в Україні (ХІХ – поч. ХХ ст.). - C. 421-427. Перегляди: 1433
Мазуренок М. В. Фонди ЦДАВО України як джерело дослідження діяльності Наркомосу УСРР у галузі вищої освіти (1920-ті рр.). - C. 427-431. Перегляди: 1423
Майструк О. М. Історіографія дослідження науково-просвітницької та управлінської діяльності Василя Каразіна (друга половина ХІХ ст. – 20-ті рр. ХХ ст.). - C. 431-436. Перегляди: 1304
Марусинець М. М. Сутнісні характеристики феномену "рефлексія" у психолого-педагогічних дослідженнях. - C. 436-440. Перегляди: 1434

Сторінка 4 із 9

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

  

Терміни подачі статей

Редакційна колегія збірника наукових праць "Педагогічний дискурс" приймає статті до чергового випуску 23 (2017 р.) до 01.11.2017 року.

Найбільш популярні

  • Ярощук І. Д. Педагогічні умови формування готовності майбутніх економістів до професійного спілкування. - C. 485-490.
  • Титульний лист випуску 2013 року
  • Ярова М. В. Характеристика музичних навчально-методичних видань на Поділлі кінця ХІХ – початку ХХ ст. - C. 479-484.
  • Савченко Ю. Л. Аналіз стану та перспектив впровадження дистанційної форми навчання в навчальний процес професійно-технічного навчального закладу. - C. 397-401.
  • Хренова В. В. Ситуаційні тестові завдання як засіб діагностики предметних компетенцій майбутніх учителів технологій профільної школи (на прикладі дисципліни "Основи швейного виробництва"). - C. 440-447.

Flag Counter


Догори

© 2025 Педагогічний дискурс