Педагогічний дискурс
  • English (UK)
  • Українська
Toggle Navigation
  • Головна
  • Редакційна колегія
  • Етична політика
  • Вимоги
  • Приклад оформлення статті
  • Архів випусків
    • Випуск 23 - 2017
    • Випуск 22 - 2017
    • Випуск 21 - 2016
    • Випуск 20 - 2016
    • Випуск 19 - 2015
    • Випуск 18 - 2015
    • Випуск 17 - 2014
    • Випуск 16 - 2014
    • Випуск 15 - 2013
    • Випуск 14 - 2013
    • Випуск 13 - 2012
    • Випуск 12 - 2012
    • Випуск 11 - 2012
    • Випуск 10 - 2011
    • Випуск 9 - 2011
    • Випуск 8 - 2010
    • Випуск 7 - 2010
    • Випуск 6 - 2009
    • Випуск 5 - 2009
    • Випуск 4 - 2008
    • Випуск 3 - 2008
    • Випуск 2 - 2007
    • Випуск 1 - 2007
  • Контакти
  • Пошук

 

 Увага! Ви переглядаєте стару версію сайту.

Актуальна версія сайту за посиланням - ojs.kgpa.km.ua

Filters
List of articles in category Випуск 14 - 2013
Заголовок Перегляди
Титульний лист випуску 2013 року Перегляди: 5735
Зміст Перегляди: 3671
Абрамович Г. М., Сігінішина Г. Й. Педагогічні умови формування у дітей ціннісного ставлення до природи в умовах естетизації освітнього простору. - C. 7-11. Перегляди: 3205
Андрієвська В. П. Структурування навчального матеріалу з дисципліни "Всесвітня історія" у вищих навчальних закладах І-ІІ рівня акредитації. - C. 11-15. Перегляди: 3045
Андрощук І. В. Взаємодія як педагогічна категорія. - C. 15-19. Перегляди: 3123
Артюшин Г. М. Особливості післядипломної освіти провідних країн світу та зарубіжний досвід післядипломної освіти співробітників правоохоронних органів. - C. 20-24. Перегляди: 2981
Артюшина М. В. Перспективи використання технології формування критичного мислення на лекціях ВНЗ. - C. 25-29. Перегляди: 2714
Балабуст Н. Ю. Підготовка педагогічних кадрів в Подільській губернії (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.): нормативно-правовий аспект. - C. 29-38. Перегляди: 2656
Баранецька Ю. М. Ідеї виховання підростаючого покоління у педагогічній спадщині вітчизняних педагогів-гуманістів А. Макаренка та В. Сухомлинського. - C. 39-42. Перегляди: 2583
Барбашова І. А. Неперервність сенсорного розвитку особистості: дошкілля, шкільна освіта. - C. 42-48. Перегляди: 2742
Барташук О. Ю. Активізація вивчення етнології засобами української літератури. - C. 48-52. Перегляди: 2684
Бекірова А. Р. Сімейне виховання особистості у педагогічній спадщині А. С. Макаренка. - C. 52-57. Перегляди: 2599
Бенера В. Є. Становлення наукових шкіл у вищих закладах освіти: друга половина ХІХ ст. – початок ХХ ст. - C. 58-64. Перегляди: 2671
Берека В. Є. Проектування змісту педагогічної практики майбутніх менеджерів освіти. - C. 64-68. Перегляди: 2587
Білик В. В. Характеристика засобів і форм професійного навчання у вищій школі як складових педагогічної системи. - C. 69-73. Перегляди: 2671
Білошицька Т. Ю. Порівняльний аналіз психологічного та педагогічного консультування. - C. 73-78. Перегляди: 2745
Блажевич О. І. Застосування окремих елементів вітагенних технологій при використанні народних прислів’їв, приказок, прикмет та повір’їв на заняттях з української мови. - C. 78-82. Перегляди: 2847
Блажевич Ю. І. Застосування вітагенних технологій на заняттях з релігієзнавства. - C. 82-87. Перегляди: 2537
Бондар Л. А. Урізноманітнення форм та видів самостійної роботи студентів-філологів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу. - C. 87-92. Перегляди: 2536
Борова Т. А. Сучасні підходи до підвищення якості навчання англійській мові студентів ВНЗ в умовах глобалізації. - C. 92-97. Перегляди: 2569

Сторінка 1 із 6

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...
  • 6

  

Терміни подачі статей

Редакційна колегія збірника наукових праць "Педагогічний дискурс" приймає статті до чергового випуску 23 (2017 р.) до 01.11.2017 року.

Найбільш популярні

  • Ярощук І. Д. Педагогічні умови формування готовності майбутніх економістів до професійного спілкування. - C. 485-490.
  • Титульний лист випуску 2013 року
  • Ярова М. В. Характеристика музичних навчально-методичних видань на Поділлі кінця ХІХ – початку ХХ ст. - C. 479-484.
  • Савченко Ю. Л. Аналіз стану та перспектив впровадження дистанційної форми навчання в навчальний процес професійно-технічного навчального закладу. - C. 397-401.
  • Хренова В. В. Ситуаційні тестові завдання як засіб діагностики предметних компетенцій майбутніх учителів технологій профільної школи (на прикладі дисципліни "Основи швейного виробництва"). - C. 440-447.

Flag Counter


Догори

© 2025 Педагогічний дискурс