Педагогічний дискурс
  • English (UK)
  • Українська
Toggle Navigation
  • Головна
  • Редакційна колегія
  • Етична політика
  • Вимоги
  • Приклад оформлення статті
  • Архів випусків
    • Випуск 23 - 2017
    • Випуск 22 - 2017
    • Випуск 21 - 2016
    • Випуск 20 - 2016
    • Випуск 19 - 2015
    • Випуск 18 - 2015
    • Випуск 17 - 2014
    • Випуск 16 - 2014
    • Випуск 15 - 2013
    • Випуск 14 - 2013
    • Випуск 13 - 2012
    • Випуск 12 - 2012
    • Випуск 11 - 2012
    • Випуск 10 - 2011
    • Випуск 9 - 2011
    • Випуск 8 - 2010
    • Випуск 7 - 2010
    • Випуск 6 - 2009
    • Випуск 5 - 2009
    • Випуск 4 - 2008
    • Випуск 3 - 2008
    • Випуск 2 - 2007
    • Випуск 1 - 2007
  • Контакти
  • Пошук

 

 Увага! Ви переглядаєте стару версію сайту.

Актуальна версія сайту за посиланням - ojs.kgpa.km.ua

Filters
List of articles in category Випуск 15 - 2013
Заголовок Перегляди
Бричок С. Б. Журнал "Церковно-приходская школа" як історико-педагогічне джерело вивчення діяльності церковнопарафіяльних шкіл (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 92-97. Перегляди: 1969
Бучківська Г. В. Гуманізація механізму впливу дитячого колективу на особистість в аспекті педагогіки Василя Сухомлинського. - C. 97-101. Перегляди: 1794
Вайда Л. О. Українська педагогічна преса як джерело відображення інноваційних педагогічних ідей (1991-2013 рр.). - C. 102-105. Перегляди: 1743
Ваховський М. Л. Формування корпусу текстів для порівняльного аналізу педагогічних поглядів Г.Манна та К.Ушинського. - C. 106-110. Перегляди: 1747
Венгловська О. А. Джерельна база дослідження розвитку дошкільної освіти на Київщині в другій половині ХХ – на початку ХХІ століття. - C. 110-115. Перегляди: 1685
Веремюк Л. Л. Історіографічна основа дослідження "школи дії" В. А. Лая. - C. 116-119. Перегляди: 1680
Вітранюк Н. О. Становлення педагогічних технікумів у структурі вищої професійної освіти України в 20-х роках ХХ століття: до історіографії питання. - C. 120-123. Перегляди: 1680
Гавриленко Т. Л. Розвиток початкової освіти в Україні другої половини ХХ – початку ХХІ ст.: джерельна основа дослідження. - C. 123-128. Перегляди: 1762
Гайдученко Ю. О. Історико-педагогічна інформативність та джерелознавчий потенціал художньої спадщини українських письменників у дослідженні проблем виховання дітей другої половини ХІХ ст.. - C. 129-135. Перегляди: 1419
Галів М. Д. Історико-педагогічне джерело та встановлення істини в історико-педагогічній науці (думки крізь призму поглядів Єжи Топольського). - C. 135-140 Перегляди: 1612
Галус О. М. Історіографічна основа досліджень процесу адаптації особистості у працях вітчизняних учених-психологів (80-90 рр. ХХ ст.). - C. 140-146. Перегляди: 1587
Генсіцька-Антонюк Н. О. Джерельна база дослідження проблеми відображення гендерних особливостей особистості у підручниках з математичних дисциплін (кінець ХХ – початок ХХІ ст.). - C. 146-149. Перегляди: 1480
Герасименко Л. В. Історіографічне висвітлення педагогічної діяльності П. Каптерєва до 1917 року. - C. 150-155. Перегляди: 1489
Год Б. В. Джерелознавча база дослідження педагогічної думки доби європейського Відродження: особливості, підходи, методи опрацювання. - C. 156-161. Перегляди: 1587
Голубнича Л. О. Класифікація джерел історіографії педагогічної персоналії. - C. 162-167. Перегляди: 1903
Гончар І. Г. Історіографія дослідження творчої спадщини К.Вентцеля. - C. 167-171. Перегляди: 1562
Гончар М. В. Підготовка кваліфікованих робітничих кадрів на Півдні України у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст.: історіографія питання. - C. 171-175. Перегляди: 1431
Гончаренко Н. В. Історіографія дослідження проблеми викладання іноземних мов у контексті розвитку реального напряму вітчизняної освіти (друга половина ХІХ − початок ХХ століття). - C. 175-181. Перегляди: 1391
Греськова В. В. Ґенеза педагогічних поглядів А.Макаренка на домінанти колективного та особистого у вихованні. - C. 181-185. Перегляди: 1499
Гупан Н. М. Шкільний підручник як джерело дослідження диференціації змісту суспільствознавчих предметів (40 – 50 ті рр. ХХ ст.). - C. 185-190. Перегляди: 1627

Сторінка 2 із 9

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

  

Терміни подачі статей

Редакційна колегія збірника наукових праць "Педагогічний дискурс" приймає статті до чергового випуску 23 (2017 р.) до 01.11.2017 року.

Найбільш популярні

  • Ярощук І. Д. Педагогічні умови формування готовності майбутніх економістів до професійного спілкування. - C. 485-490.
  • Титульний лист випуску 2013 року
  • Ярова М. В. Характеристика музичних навчально-методичних видань на Поділлі кінця ХІХ – початку ХХ ст. - C. 479-484.
  • Савченко Ю. Л. Аналіз стану та перспектив впровадження дистанційної форми навчання в навчальний процес професійно-технічного навчального закладу. - C. 397-401.
  • Хренова В. В. Ситуаційні тестові завдання як засіб діагностики предметних компетенцій майбутніх учителів технологій профільної школи (на прикладі дисципліни "Основи швейного виробництва"). - C. 440-447.

Flag Counter


Догори

© 2025 Педагогічний дискурс