Педагогічний дискурс
  • English (UK)
  • Українська
Toggle Navigation
  • Головна
  • Редакційна колегія
  • Етична політика
  • Вимоги
  • Приклад оформлення статті
  • Архів випусків
    • Випуск 23 - 2017
    • Випуск 22 - 2017
    • Випуск 21 - 2016
    • Випуск 20 - 2016
    • Випуск 19 - 2015
    • Випуск 18 - 2015
    • Випуск 17 - 2014
    • Випуск 16 - 2014
    • Випуск 15 - 2013
    • Випуск 14 - 2013
    • Випуск 13 - 2012
    • Випуск 12 - 2012
    • Випуск 11 - 2012
    • Випуск 10 - 2011
    • Випуск 9 - 2011
    • Випуск 8 - 2010
    • Випуск 7 - 2010
    • Випуск 6 - 2009
    • Випуск 5 - 2009
    • Випуск 4 - 2008
    • Випуск 3 - 2008
    • Випуск 2 - 2007
    • Випуск 1 - 2007
  • Контакти
  • Пошук

 

 Увага! Ви переглядаєте стару версію сайту.

Актуальна версія сайту за посиланням - ojs.kgpa.km.ua

Filters
List of articles in category Випуск 4 - 2008
Заголовок Перегляди
Титульний лист випуску №4 2008 року Перегляди: 2743
Зміст Перегляди: 2991
Адамський В. Р. Становлення Кам’янець-Подільського університету: візія сучасників. - C. 5-13. Перегляди: 2761
Артюшина М. В. Особистісна готовність студентів економічних спеціальностей до інноваційної діяльності. - C. 13-18. Перегляди: 2685
Барановська В.М. Проблеми впровадження нових інформаційних технологій в педагогічних закладах освіти. - C. 18-20. Перегляди: 2722
Берека В. Є. Формування професійної компетентності майбутнього менеджера освіти. - C. 20-26. Перегляди: 2749
Біницька К. М. Гуманістичне виховання на уроках музики засобами народної педагогіки та фольклору. - C. 26-29. Перегляди: 2625
Біницька О. П. Проблема формування економічних знань населення в умовах ринкової економіки. - C. 29-31. Перегляди: 2615
Галус О. М. Організаційно-педагогічна діяльність ВНЗ з адаптації майбутніх учителів: управлінський аспект. - C. 32-36. Перегляди: 2887
Гандабура О. В. Теоретичний аналіз поняття професійного саморозвитку майбутніх учителів. - C. 36-41. Перегляди: 2549
Горбатюк Р. М. Педагогічна підготовка майбутніх інженерів-педагогів у контексті системного підходу. - C. 41-47. Перегляди: 2500
Гуцал Л. А. Проблема періодизації розвитку шкільної природничої освіти. - C. 47-53. Перегляди: 2502
Дарманська І. М. Функції державних службовців сфери управління освітою (1991-2008 рр.). - C. 53-56. Перегляди: 2339
Денищик О.І. Студентське самоврядування – важлива педагогічна умова формування моральної культури майбутніх фахівців у галузі права. - C. 56-62. Перегляди: 2322
Загіка О. О. Особливості формування технологічної культури педагога в умовах інноваційного розвитку професійно-технічної освіти. - C. 62-66. Перегляди: 2312
Зданевич Л. В. Підготовка майбутніх вихователів до використання творів живопису як засобу розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку. - C. 66-73. Перегляди: 2573
Казакова Н. В. Нормативно-правове забезпечення діяльності дитячих і молодіжних організацій в Україні. - C. 74-78. Перегляди: 2546
Корнієнко В. В., Артюшин Г. М. Проблеми та шляхи вдосконалення професіоналізму викладачів вищих навчальних закладів СБ України. - C. 78-83. Перегляди: 2308
Лепікаш Н. Г. Аналіз структури практичної підготовки майбутніх менеджерів в економіці в умовах ступеневої освіти. - C. 84-87 Перегляди: 2209
Лєпіхова Н. В. Розвиток професійної компетентності керівників шкіл засобами проектування. - C. 87-91. Перегляди: 2290

Сторінка 1 із 3

  • 1
  • 2
  • 3

  

Терміни подачі статей

Редакційна колегія збірника наукових праць "Педагогічний дискурс" приймає статті до чергового випуску 23 (2017 р.) до 01.11.2017 року.

Найбільш популярні

  • Ярощук І. Д. Педагогічні умови формування готовності майбутніх економістів до професійного спілкування. - C. 485-490.
  • Титульний лист випуску 2013 року
  • Ярова М. В. Характеристика музичних навчально-методичних видань на Поділлі кінця ХІХ – початку ХХ ст. - C. 479-484.
  • Савченко Ю. Л. Аналіз стану та перспектив впровадження дистанційної форми навчання в навчальний процес професійно-технічного навчального закладу. - C. 397-401.
  • Хренова В. В. Ситуаційні тестові завдання як засіб діагностики предметних компетенцій майбутніх учителів технологій профільної школи (на прикладі дисципліни "Основи швейного виробництва"). - C. 440-447.

Flag Counter


Догори

© 2025 Педагогічний дискурс