Педагогічний дискурс
  • English (UK)
  • Українська
Toggle Navigation
  • Головна
  • Редакційна колегія
  • Етична політика
  • Вимоги
  • Приклад оформлення статті
  • Архів випусків
    • Випуск 23 - 2017
    • Випуск 22 - 2017
    • Випуск 21 - 2016
    • Випуск 20 - 2016
    • Випуск 19 - 2015
    • Випуск 18 - 2015
    • Випуск 17 - 2014
    • Випуск 16 - 2014
    • Випуск 15 - 2013
    • Випуск 14 - 2013
    • Випуск 13 - 2012
    • Випуск 12 - 2012
    • Випуск 11 - 2012
    • Випуск 10 - 2011
    • Випуск 9 - 2011
    • Випуск 8 - 2010
    • Випуск 7 - 2010
    • Випуск 6 - 2009
    • Випуск 5 - 2009
    • Випуск 4 - 2008
    • Випуск 3 - 2008
    • Випуск 2 - 2007
    • Випуск 1 - 2007
  • Контакти
  • Пошук

 

 Увага! Ви переглядаєте стару версію сайту.

Актуальна версія сайту за посиланням - ojs.kgpa.km.ua

Filters
List of articles in category Випуск 15 - 2013
Заголовок Перегляди
Березівська Л. Д. Державна політика стосовно диференціації організації та змісту шкільної освіти в Українській Радянській Соціалістичній Республіці (кінець 30-х – 80-ті роки ХХ ст.): історіографія та джерела дослідження. - C. 45-50. Перегляди: 2328
Бєлан Г. В. Біографічний метод в історико-педагогічній науці: провідні тенденції становлення. - C. 50-54. Перегляди: 2483
Бєлоус А. Ю. Щодо питання джерельної бази з проблеми допрофесійної підготовки іноземних студентів вищих медичних закладів України (культурологічний аспект). - C. 54-58. Перегляди: 2461
Біницька К. М. Педагогічна історіографія – сучасний стан напряму історико-педагогічних досліджень. - C. 58-62. Перегляди: 2469
Блажевич Ю. І. Джерельна основа релігійної історії Поділля (кінець XVIII – початок XX ст.). - C. 62-66. Перегляди: 2587
Богданець-Білоскаленко Н. І. Історіографія спадщини Я.Ф.Чепіги. - C. 67-72. Перегляди: 2615
Бойко О. М. Історіографічні дослідження процесу ліквідації неписьменності (20–30 роки ХХ ст.). - C. 72-75. Перегляди: 2462
Большакова І. О. Міжпредметна інтеграція змісту навчання у початковій школі (Аналіз матеріалів журналів "Радянська школа" та "Початкова школа" (ІІ пол. 60-тих – 90-ті рр. ХХ ст.)). - C. 75-80. Перегляди: 2649
Бондар Л. С. Джерельна основа дослідження змісту початкової освіти в 40-80-х роках ХХ століття. - C. 80-85. Перегляди: 2413
Бондаренко Г. В. Історіографія проблеми становлення і розвитку реальних училищ в Україні (1872–1917 рр.). - C. 86-92. Перегляди: 2364
Бричок С. Б. Журнал "Церковно-приходская школа" як історико-педагогічне джерело вивчення діяльності церковнопарафіяльних шкіл (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 92-97. Перегляди: 2040
Бучківська Г. В. Гуманізація механізму впливу дитячого колективу на особистість в аспекті педагогіки Василя Сухомлинського. - C. 97-101. Перегляди: 1857
Вайда Л. О. Українська педагогічна преса як джерело відображення інноваційних педагогічних ідей (1991-2013 рр.). - C. 102-105. Перегляди: 1799
Ваховський М. Л. Формування корпусу текстів для порівняльного аналізу педагогічних поглядів Г.Манна та К.Ушинського. - C. 106-110. Перегляди: 1804
Венгловська О. А. Джерельна база дослідження розвитку дошкільної освіти на Київщині в другій половині ХХ – на початку ХХІ століття. - C. 110-115. Перегляди: 1739
Веремюк Л. Л. Історіографічна основа дослідження "школи дії" В. А. Лая. - C. 116-119. Перегляди: 1747
Вітранюк Н. О. Становлення педагогічних технікумів у структурі вищої професійної освіти України в 20-х роках ХХ століття: до історіографії питання. - C. 120-123. Перегляди: 1730
Гавриленко Т. Л. Розвиток початкової освіти в Україні другої половини ХХ – початку ХХІ ст.: джерельна основа дослідження. - C. 123-128. Перегляди: 1812
Гайдученко Ю. О. Історико-педагогічна інформативність та джерелознавчий потенціал художньої спадщини українських письменників у дослідженні проблем виховання дітей другої половини ХІХ ст.. - C. 129-135. Перегляди: 1470
Галів М. Д. Історико-педагогічне джерело та встановлення істини в історико-педагогічній науці (думки крізь призму поглядів Єжи Топольського). - C. 135-140 Перегляди: 1664

Сторінка 1 із 9

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

  

Терміни подачі статей

Редакційна колегія збірника наукових праць "Педагогічний дискурс" приймає статті до чергового випуску 23 (2017 р.) до 01.11.2017 року.

Найбільш популярні

  • Ярощук І. Д. Педагогічні умови формування готовності майбутніх економістів до професійного спілкування. - C. 485-490.
  • Титульний лист випуску 2013 року
  • Ярова М. В. Характеристика музичних навчально-методичних видань на Поділлі кінця ХІХ – початку ХХ ст. - C. 479-484.
  • Савченко Ю. Л. Аналіз стану та перспектив впровадження дистанційної форми навчання в навчальний процес професійно-технічного навчального закладу. - C. 397-401.
  • Хренова В. В. Ситуаційні тестові завдання як засіб діагностики предметних компетенцій майбутніх учителів технологій профільної школи (на прикладі дисципліни "Основи швейного виробництва"). - C. 440-447.

Flag Counter


Догори

© 2025 Педагогічний дискурс