Pedagogical Discourse
  • English (UK)
  • Українська
Toggle Navigation
  • Main
  • Editorial Board
  • Ethical policy
  • Demands
  • Example of the execution of the article
  • Archive of Issues
    • Issue 22 - 2017
    • Issue 21 - 2016
    • Issue 20 - 2016
    • Issue 19 - 2015
    • Issue 18 - 2015
    • Issue 17 - 2014
    • Issue 16 - 2014
    • Issue 15 - 2013
    • Issue 14 - 2013
    • Issue 13 - 2012
    • Issue 12 - 2012
    • Issue 11 - 2012
    • Issue 10 - 2011
    • Issue 9 - 2011
    • Issue 8 - 2010
    • Issue 7 - 2010
    • Issue 6 - 2009
    • Issue 5 - 2009
    • Issue 4 - 2008
    • Issue 3 - 2008
    • Issue 2 - 2007
    • Issue 1 - 2007
  • Contacts us
  • Search

 

 Увага! Ви переглядаєте стару версію сайту.

Актуальна версія сайту за посиланням - ojs.kgpa.km.ua

Filters
List of articles in category Випуск 9 - 2011
Title Hits
Колеснікова С. М. Інтеграція як дидактичний засіб оновлення змісту освіти в початкових класах. - C. 173-176. Hits: 1514
Костін Я. А. Педагогічна миследіяльність як основна складова навчання іноземної мови студентів ВНЗ. - C. 176-180. Hits: 1575
Котлярчук Г. Й. Взаємозв’язок естетичного і екологічного виховання як необхідна складова всебічного розвитку особистості. - C. 181-186. Hits: 1468
Криськів М. Й. Культура мовлення як умова успішного спілкування. - C. 186-191. Hits: 1485
Крищук Б. С. Внесок товариства "Просвіта” у становлення системи дошкільного виховання на Поділлі (1918–1920 рр.). - C. 191-195. Hits: 1518
Кудирко В. І. Картографічні поняття про умовність карт в шкільному курсі загальної географії. - C. 195-199. Hits: 1439
Кулик О. Є. Сприятливе соціально-психологічне середовище як умова творчої самореалізації майбутніх інженерів. - C. 199-203. Hits: 1458
Кучерук О. Я. Самостійна робота студентів як фактор ефективної підготовки фахівців з прикладної математики. - C. 204-206. Hits: 1449
Мацько В. П. Інтертекстуальне прочитання філологічних праць Василя Зборовця. - C. 207-211. Hits: 1410
Машкіна Л. А. Концептуальні засади вальдорфської педагогіки. - C. 211-215. Hits: 1505
Метенько В. Ф. Розвиток творчих здібностей школярів на уроках музики через виконання творчих завдань. - C. 215-218. Hits: 1375
Михаськова М. А. Методологічні засади аналізу професійної діяльності педагога-музиканта на сучасному етапі. - C. 218-222. Hits: 1367
Міщинська І. В. Професійна гуманітарна освіта в контексті загальноосвітніх тенденцій в сучасному освітньому просторі. - C. 223-226. Hits: 1420
Моцна Т. А. Використання творів письменників української діаспори на уроках літератури і у позакласній роботі зі школярами. - C. 226-231. Hits: 1323
Набока О. Г. Психологічні аспекти організації навчально-професійної діяльності студентів. - C. 231-236. Hits: 1519
Назаренко Г. І. Гуманістично-орієнтовані технології навчання дорослих педагогів. - C. 236-240. Hits: 1423
Наумчук І. А. Проблеми розвитку професійної культури керівника позашкільного навчального закладу в системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 240-243. Hits: 1425
Общанський В. Л. До проблеми концертмейстерської підготовки майбутніх вчителів музики. - C. 244-247. Hits: 1342
Овод Ю. В. Організаційно-педагогічні умови професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у системі дистанційної освіти. - C. 247-251. Hits: 1321
Огородник Л. М. Гендерні дослідження: місце українських жінок в освіті та науці. - C. 251-254. Hits: 1408

Page 3 of 5

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...

  

Submition Deadline

You are welcome to submit your articles in the Collection of Scientific Papers "Pedagogical Discourse" to the issue 23, 2017. Deadline is 01.11.2017

Most Popular

  • Ярощук І. Д. Педагогічні умови формування готовності майбутніх економістів до професійного спілкування. - C. 485-490.
  • Титульний лист випуску 2013 року
  • Ярова М. В. Характеристика музичних навчально-методичних видань на Поділлі кінця ХІХ – початку ХХ ст. - C. 479-484.
  • Савченко Ю. Л. Аналіз стану та перспектив впровадження дистанційної форми навчання в навчальний процес професійно-технічного навчального закладу. - C. 397-401.
  • Хренова В. В. Ситуаційні тестові завдання як засіб діагностики предметних компетенцій майбутніх учителів технологій профільної школи (на прикладі дисципліни "Основи швейного виробництва"). - C. 440-447.

Flag Counter


Back to Top

© 2025 Pedagogical Discourse