Pedagogical Discourse
  • English (UK)
  • Українська
Toggle Navigation
  • Main
  • Editorial Board
  • Ethical policy
  • Demands
  • Example of the execution of the article
  • Archive of Issues
    • Issue 22 - 2017
    • Issue 21 - 2016
    • Issue 20 - 2016
    • Issue 19 - 2015
    • Issue 18 - 2015
    • Issue 17 - 2014
    • Issue 16 - 2014
    • Issue 15 - 2013
    • Issue 14 - 2013
    • Issue 13 - 2012
    • Issue 12 - 2012
    • Issue 11 - 2012
    • Issue 10 - 2011
    • Issue 9 - 2011
    • Issue 8 - 2010
    • Issue 7 - 2010
    • Issue 6 - 2009
    • Issue 5 - 2009
    • Issue 4 - 2008
    • Issue 3 - 2008
    • Issue 2 - 2007
    • Issue 1 - 2007
  • Contacts us
  • Search

 

 Увага! Ви переглядаєте стару версію сайту.

Актуальна версія сайту за посиланням - ojs.kgpa.km.ua

Filters
List of articles in category Випуск 7 - 2010
Title Hits
Осіпа Л. В. Особливості розробки курсів за вибором з інформатики у профільному навчанні. - C. 177-181. Hits: 1552
Пірко М. В. Про розвиток інтелектуальної сфери в контексті інформатизації сучасної освіти України. - C. 181-184. Hits: 1512
Ребрина В. А. Шкільна інформатика та олімпіадний рух на Хмельниччині: історія та перспективи. - C. 185-189. Hits: 1539
Регейло І. Ю. Підготовка наукових і науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації в Україні у ХХ – початку ХХІ століття: історіографічні аспекти. - C. 189-194. Hits: 1539
Самойленко Н. І., Семко Л. П. Курси за вибором з інформатики у системі профільного навчання у старшій школі. - C. 194-198. Hits: 1485
Семененко І. М. Застосування методів інтерактивного навчання на уроках систематизації й узагальнення навчального матеріалу з інформатики. - C. 198-201. Hits: 1494
Семененко Н. В. Порівняльний аналіз електронних засобів навчання математики та інформатики для загальноосвітніх навчальних закладів та ВНЗ. - C. 201-204. Hits: 1524
Скрипка Г. В. Аналіз результатів дослідження впровадження інформаційно-комунікаційних технологій вчителями математики. - C. 204-208. Hits: 1475
Соловей М. В. Краєзнавча робота школярів у педагогічній думці України другої половини ХХ століття. - C. 208-215. Hits: 1415
Спориніна Т. Т., Мар’янчук І. М. Навчання та контроль на уроках інформатики. - C. 215-219. Hits: 1455
Суховірський О. В. Виховання культури спілкування на уроках з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 219-222. Hits: 1390
Тверезовська Н. Т., Янковська О. Й. Блоги як інноваційний ресурс особистісно орієнтованого навчання. - C. 222-225. Hits: 1611
Тичинська О. В. Проблема консультування в галузі освіти в зарубіжних країнах. - C. 226-228. Hits: 1443
Тополєва Р. М. Формування інформаційної культури в початковій школі. - C. 228-232. Hits: 1472
Фют І. В. Інтерактивні методи навчання на уроках географії з використанням ІКТ. - C. 232-235. Hits: 1655
Шишкіна М. П. Сучасний стан та шляхи забезпечення якості програмних засобів навчального призначення. - C. 235-239. Hits: 1409
Шоробура І. М. Особливості формування інформаційної культури майбутніх учителів у Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії. - C. 239-242. Hits: 1351
Яшанов М. С. Застосування віртуальних машин у фаховій підготовці вчителя технологій. - C. 242-245. Hits: 1436
Яшанов С. М. Особливості організації навчального процесу в умовах професійно-орієнтованого інформаційного середовища. - C. 245-249. Hits: 1462

Page 3 of 3

  • 1
  • 2
  • 3

  

Submition Deadline

You are welcome to submit your articles in the Collection of Scientific Papers "Pedagogical Discourse" to the issue 23, 2017. Deadline is 01.11.2017

Most Popular

  • Ярощук І. Д. Педагогічні умови формування готовності майбутніх економістів до професійного спілкування. - C. 485-490.
  • Титульний лист випуску 2013 року
  • Ярова М. В. Характеристика музичних навчально-методичних видань на Поділлі кінця ХІХ – початку ХХ ст. - C. 479-484.
  • Савченко Ю. Л. Аналіз стану та перспектив впровадження дистанційної форми навчання в навчальний процес професійно-технічного навчального закладу. - C. 397-401.
  • Хренова В. В. Ситуаційні тестові завдання як засіб діагностики предметних компетенцій майбутніх учителів технологій профільної школи (на прикладі дисципліни "Основи швейного виробництва"). - C. 440-447.

Flag Counter


Back to Top

© 2025 Pedagogical Discourse