Pedagogical Discourse
  • English (UK)
  • Українська
Toggle Navigation
  • Main
  • Editorial Board
  • Ethical policy
  • Demands
  • Example of the execution of the article
  • Archive of Issues
    • Issue 22 - 2017
    • Issue 21 - 2016
    • Issue 20 - 2016
    • Issue 19 - 2015
    • Issue 18 - 2015
    • Issue 17 - 2014
    • Issue 16 - 2014
    • Issue 15 - 2013
    • Issue 14 - 2013
    • Issue 13 - 2012
    • Issue 12 - 2012
    • Issue 11 - 2012
    • Issue 10 - 2011
    • Issue 9 - 2011
    • Issue 8 - 2010
    • Issue 7 - 2010
    • Issue 6 - 2009
    • Issue 5 - 2009
    • Issue 4 - 2008
    • Issue 3 - 2008
    • Issue 2 - 2007
    • Issue 1 - 2007
  • Contacts us
  • Search

 

 Увага! Ви переглядаєте стару версію сайту.

Актуальна версія сайту за посиланням - ojs.kgpa.km.ua

Filters
List of articles in category Випуск 15 - 2013
Title Hits
Кубракова М. В. Духовний розвиток особистості в педагогічній думці вітчизняної еміграції (20 – 50 рр. ХХ ст.): історіографічний аналіз. - C. 392-394. Hits: 1344
Кузьміна С. Л. Архівні документи у реконструкції історії академічної педагогіки ХІХ – початку ХХ ст.. - C. 395-401. Hits: 1321
Кутова С. О. Нормативно-правове регулювання навчання української мови в середній школі у 60 – 70-х рр. ХХ століття. - C. 402-406. Hits: 1419
Кушнір В. М. Історіографії проблеми профільної диференціації середньої школи протягом ІІ половини ХІХ століття. - C. 406-410. Hits: 1386
Лашко М. В. Просвітницько-педагогічна діяльність М. Грінченко: історіографія дослідження. - C. 411-416. Hits: 1400
Леонтьєва І. В. Становлення і розвиток психолого-педагогічних ідей О. Ф. Лазурського за його листуванням. - C. 416-421. Hits: 1410
Лутаєва Т. В. Історіографія діяльності педагогічних персоналій Слобожанщини – фундаторів медичної та фармацевтичної освіти в Україні (ХІХ – поч. ХХ ст.). - C. 421-427. Hits: 1418
Мазуренок М. В. Фонди ЦДАВО України як джерело дослідження діяльності Наркомосу УСРР у галузі вищої освіти (1920-ті рр.). - C. 427-431. Hits: 1409
Майструк О. М. Історіографія дослідження науково-просвітницької та управлінської діяльності Василя Каразіна (друга половина ХІХ ст. – 20-ті рр. ХХ ст.). - C. 431-436. Hits: 1289
Марусинець М. М. Сутнісні характеристики феномену "рефлексія" у психолого-педагогічних дослідженнях. - C. 436-440. Hits: 1420
Матрос О. О. Постать Івана Васильовича Лучицького в історіографії. - C. 441-444 . Hits: 1404
Мацько В. П. Розвиток української освіти ХІХ століття крізь призму ідей Михайла Драгоманова. - C. 445-453. Hits: 1472
Мацько Д. С. Організація Мовного центру в контексті розвитку навчання іноземних мов в Україні у 30-х роках ХХ століття. - C. 453-458. Hits: 1351
Машкіна Л. А. Історіографія педагогічної системи Фрідріха Фребеля. - C. 458-463. Hits: 1406
Меленець Л. І. Автентичні джерела дослідження розвитку сільських дошкільних закладів України у період з 1945 по 1991 роки. - C. 463-469. Hits: 1381
Меттини Э. Историографические исследования об Антоне Семёновиче Макаренко. - C. 469-473. Hits: 1404
Мисечко О. Є. Історіографічний аспект дослідження проблеми підготовки вітчизняного вчителя іноземної мови. - C. 474-481. Hits: 1341
Міхно О. П. Педагогічні статті Льва Толстого як джерело дослідження проблеми психолого-педагогічної характеристики особистості учня. - C. 481-486. Hits: 1568
Німич Г. М. Історія висвітлення роботи позашкільних навчальних закладів спортивного спрямування засобами масової інформації в 50-х-70-х рр. ХХ ст.. - C. 486-489. Hits: 1290
Озимовська А. В. Історіографія польських музикантів-педагогів на Поділлі. - C. 489-496. Hits: 1512

Page 5 of 9

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

  

Submition Deadline

You are welcome to submit your articles in the Collection of Scientific Papers "Pedagogical Discourse" to the issue 23, 2017. Deadline is 01.11.2017

Most Popular

  • Ярощук І. Д. Педагогічні умови формування готовності майбутніх економістів до професійного спілкування. - C. 485-490.
  • Титульний лист випуску 2013 року
  • Ярова М. В. Характеристика музичних навчально-методичних видань на Поділлі кінця ХІХ – початку ХХ ст. - C. 479-484.
  • Савченко Ю. Л. Аналіз стану та перспектив впровадження дистанційної форми навчання в навчальний процес професійно-технічного навчального закладу. - C. 397-401.
  • Хренова В. В. Ситуаційні тестові завдання як засіб діагностики предметних компетенцій майбутніх учителів технологій профільної школи (на прикладі дисципліни "Основи швейного виробництва"). - C. 440-447.

Flag Counter


Back to Top

© 2025 Pedagogical Discourse