Pedagogical Discourse
  • English (UK)
  • Українська
Toggle Navigation
  • Main
  • Editorial Board
  • Ethical policy
  • Demands
  • Example of the execution of the article
  • Archive of Issues
    • Issue 22 - 2017
    • Issue 21 - 2016
    • Issue 20 - 2016
    • Issue 19 - 2015
    • Issue 18 - 2015
    • Issue 17 - 2014
    • Issue 16 - 2014
    • Issue 15 - 2013
    • Issue 14 - 2013
    • Issue 13 - 2012
    • Issue 12 - 2012
    • Issue 11 - 2012
    • Issue 10 - 2011
    • Issue 9 - 2011
    • Issue 8 - 2010
    • Issue 7 - 2010
    • Issue 6 - 2009
    • Issue 5 - 2009
    • Issue 4 - 2008
    • Issue 3 - 2008
    • Issue 2 - 2007
    • Issue 1 - 2007
  • Contacts us
  • Search

 

 Увага! Ви переглядаєте стару версію сайту.

Актуальна версія сайту за посиланням - ojs.kgpa.km.ua

Filters
List of articles in category Випуск 14 - 2013
Title Hits
Максимчук Л. В. Інтегративний підхід до професійної підготовки майбутніх економістів-міжнародників. - C. 294-298. Hits: 1990
Маньгора В. В. Болонський процес і професійна підготовка юристів. - C. 298-303. Hits: 2085
Мартинюк О. В. Роль методу симуляцій в оцінюванні іншомовних комунікативних навичок студентів філологічного напряму підготовки. - C. 303-307. Hits: 1965
Мацько В. П. Екзистенціал свободи в художньо-публіцистичній практиці Володимира Винниченка (на прикладі публікації "В. Винниченко про себе й про українських "однобічників"). - C. 307-314. Hits: 1917
Машкіна Л. А. Підготовка майбутнього педагога до реалізації особистісно орієнтованого навчання. - C. 315-318. Hits: 1967
Михайлюк І. Р., Ваврик Т. О. Розвиток педагогічної творчості у студентів вищих технічних навчальних закладів. - C. 319-322. Hits: 2028
Михаськова М. А. Особливості написання науково-дослідницьких робіт із врахуванням специфіки фахової підготовки спеціальності "Музичне мистецтво". - C. 322-327. Hits: 1955
Наумук О. В. Можливості Hyper-V для організації практичних занять з адміністрування операційних систем. - C. 327-330. Hits: 2055
Наумук О. В. Можливості Hyper-V для організації практичних занять з адміністрування операційних систем. - C. 327-330. Hits: 2042
Новак О. М. Методи підготовки майбутніх вихователів до забезпечення наступності навчання в дошкільних навчальних закладах та початковій школі. - C. 335-338. Hits: 2010
Олійник Н. А. Позашкільні навчальні заклади художньо-естетичного напряму м. Хмельницького. - C. 338-342. Hits: 2090
Особов І. П. Діагностика креативності як початковий етап в її формуванні у студентів гуманітарних спеціальностей. - C. 342-347. Hits: 2093
Острянко Т. С. Педагогічні умови професійної взаємодії соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі. - C. 348-352. Hits: 2266
Осьмук Н. Г. Зарубіжний педагогічний досвід як чинник модернізації професійної підготовки українського вчительства: до історії питання. - C. 352-356. Hits: 2211
Пірошенко С. Ю. Комунікативні параметри мовної особистості в освітньому дискурсивному просторі. - C. 356-359. Hits: 2189
Пісоцька Л. С. Використання інтерактивних методів навчання у контексті системного підходу. - C. 360-363. Hits: 2203
Поліщук О. В. Особливості правового виховання молодших підлітків шкіл-інтернатів. - C. 363-367. Hits: 2148
Поплавська-Мельниченко Ю. В. Теорія музичного навчання Едвіна Гордона. - C. 367-371. Hits: 2321
Прус А. В. Про компетентнісний підхід у навчанні математики в класах суспільно-гуманітарного напряму. - C. 372-376. Hits: 2402
Рагозіна В. В. Аспект раннього естетичного розвитку у педагогічних системах Ф. Фребеля і М. Монтессорі. - C. 376-381. Hits: 2423

Page 4 of 6

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...
  • 6

  

Submition Deadline

You are welcome to submit your articles in the Collection of Scientific Papers "Pedagogical Discourse" to the issue 23, 2017. Deadline is 01.11.2017

Most Popular

  • Ярощук І. Д. Педагогічні умови формування готовності майбутніх економістів до професійного спілкування. - C. 485-490.
  • Титульний лист випуску 2013 року
  • Ярова М. В. Характеристика музичних навчально-методичних видань на Поділлі кінця ХІХ – початку ХХ ст. - C. 479-484.
  • Савченко Ю. Л. Аналіз стану та перспектив впровадження дистанційної форми навчання в навчальний процес професійно-технічного навчального закладу. - C. 397-401.
  • Хренова В. В. Ситуаційні тестові завдання як засіб діагностики предметних компетенцій майбутніх учителів технологій профільної школи (на прикладі дисципліни "Основи швейного виробництва"). - C. 440-447.

Flag Counter


Back to Top

© 2025 Pedagogical Discourse