Pedagogical Discourse
  • English (UK)
  • Українська
Toggle Navigation
  • Main
  • Editorial Board
  • Ethical policy
  • Demands
  • Example of the execution of the article
  • Archive of Issues
    • Issue 22 - 2017
    • Issue 21 - 2016
    • Issue 20 - 2016
    • Issue 19 - 2015
    • Issue 18 - 2015
    • Issue 17 - 2014
    • Issue 16 - 2014
    • Issue 15 - 2013
    • Issue 14 - 2013
    • Issue 13 - 2012
    • Issue 12 - 2012
    • Issue 11 - 2012
    • Issue 10 - 2011
    • Issue 9 - 2011
    • Issue 8 - 2010
    • Issue 7 - 2010
    • Issue 6 - 2009
    • Issue 5 - 2009
    • Issue 4 - 2008
    • Issue 3 - 2008
    • Issue 2 - 2007
    • Issue 1 - 2007
  • Contacts us
  • Search

 

 Увага! Ви переглядаєте стару версію сайту.

Актуальна версія сайту за посиланням - ojs.kgpa.km.ua

Filters
List of articles in category Випуск 12 - 2012
Title Hits
Слюзко В. І. Система виховної роботи у Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії. - C. 296-299. Hits: 1328
Смалиус Л. Н. Роль виховного ідеалу у професійному становленні майбутніх психологів. - C. 299-305. Hits: 1345
Сорокіна Г. О. Використання ділових ігор в процесі підготовки фахівців туристичної галузі. - C. 305-309. Hits: 1273
Старовойт І. Й. Деонтологічні засади професійної підготовки студентів вищих навчальних закладів. - C. 309-314. Hits: 1339
Федорчук О. С. Вплив процесу формування фахово-інформатичної компетентності на становлення та розвиток професійної Я-концепції майбутніх правознавців. - C. 315-319. Hits: 1361
Філінюк В. А. Виховний складник лінгвістичних дисциплін у розвитку мовної особистості майбутнього філолога. - C. 320-323. Hits: 1321
Хітрова Г. В. Характеристика структурно-функціональної моделі громадянського виховання студентської молоді в навчально-виховному процесі ВНЗ. - C. 323-326. Hits: 1373
Хорошайло О. С. Ціннісний потенціал базової освіти в духовно-моральному вихованні студентів. - C. 326-329. Hits: 1379
Чайка І. А. Методика реалізації організаційно-педагогічних умов професійної підготовки майбутнього педагога засобами інформаційно-освітнього середовища наукової бібліотеки педагогічного ВНЗ. - C. 330-336. Hits: 1131
Шавровська Н. В., Шавровська В. Н. Готовність педагога до виховного впливу на молодь. - C. 336-339. Hits: 1375
Шевель Б. О. Критеріальний апарат діагностування професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів. - C. 339-342. Hits: 1429
Шевчишен М. Ю. Виховний потенціал географії у розвитку особистості сучасного студента. - C. 343-345. Hits: 1392
Шоробура І. М. Педагогічна майстерність майбутнього вчителя: виклики сучасності. - C. 346-349. Hits: 1522
Шумакова О. С. Сучасні підходи до професійної підготовки студентів-волонтерів. - C. 349-352. Hits: 1318
Щербина Д. В. Структурна модель творчої комунікативної позиції майбутніх учителів. - C. 353-356. Hits: 1424
Яворська І. О. Роль соціального педагога в організації культурно-дозвіллєвої діяльності учнівської молоді. - C. 356-360. Hits: 1358
Яківчук Г. В. Самоосвітня діяльність як умова виховання особистості майбутнього вчителя музики. - C. 360-364. Hits: 1353
Ярова М. В. Деякі аспекти сучасної диригентсько-хорової підготовки вчителів музичного мистецтва. - C. 365-369. Hits: 1363
Ященко Е. М. Комунікативна культура особистості та структурні компоненти її формування у навчально-виховному процесі вищих навчальних закладів. - C. 369-373. Hits: 1435

Page 5 of 5

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

  

Submition Deadline

You are welcome to submit your articles in the Collection of Scientific Papers "Pedagogical Discourse" to the issue 23, 2017. Deadline is 01.11.2017

Most Popular

  • Ярощук І. Д. Педагогічні умови формування готовності майбутніх економістів до професійного спілкування. - C. 485-490.
  • Титульний лист випуску 2013 року
  • Ярова М. В. Характеристика музичних навчально-методичних видань на Поділлі кінця ХІХ – початку ХХ ст. - C. 479-484.
  • Савченко Ю. Л. Аналіз стану та перспектив впровадження дистанційної форми навчання в навчальний процес професійно-технічного навчального закладу. - C. 397-401.
  • Хренова В. В. Ситуаційні тестові завдання як засіб діагностики предметних компетенцій майбутніх учителів технологій профільної школи (на прикладі дисципліни "Основи швейного виробництва"). - C. 440-447.

Flag Counter


Back to Top

© 2025 Pedagogical Discourse