Педагогічний дискурс
  • English (UK)
  • Українська
Toggle Navigation
  • Головна
  • Редакційна колегія
  • Етична політика
  • Вимоги
  • Приклад оформлення статті
  • Архів випусків
    • Випуск 23 - 2017
    • Випуск 22 - 2017
    • Випуск 21 - 2016
    • Випуск 20 - 2016
    • Випуск 19 - 2015
    • Випуск 18 - 2015
    • Випуск 17 - 2014
    • Випуск 16 - 2014
    • Випуск 15 - 2013
    • Випуск 14 - 2013
    • Випуск 13 - 2012
    • Випуск 12 - 2012
    • Випуск 11 - 2012
    • Випуск 10 - 2011
    • Випуск 9 - 2011
    • Випуск 8 - 2010
    • Випуск 7 - 2010
    • Випуск 6 - 2009
    • Випуск 5 - 2009
    • Випуск 4 - 2008
    • Випуск 3 - 2008
    • Випуск 2 - 2007
    • Випуск 1 - 2007
  • Контакти
  • Пошук

 

 Увага! Ви переглядаєте стару версію сайту.

Актуальна версія сайту за посиланням - ojs.kgpa.km.ua

Filters
List of articles in category Випуск 10 - 2011
Заголовок Перегляди
Машкіна Л. А. Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського у контексті професійної підготовки вихователів дошкільних навчальних закладів. - C. 323-327. Перегляди: 1511
Мелешко В. В. Розвиток педагогічної системи сільської початкової школи у контексті гуманістичних ідей В. О. Сухомлинського. - C. 328-332. Перегляди: 1526
Мельникова И. В. Особенности совершенствования научных способов понимания личности ребёнка у будущих педагогов. - C. 332-335. Перегляди: 1385
Миринюк Н. І., Миринюк В. М. Погляди В. О. Сухомлинського щодо інтеграції краси і слова на уроках літератури. - C. 335-339. Перегляди: 1433
Морозова О. О. Концепція естетичного виховання молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 339-342. Перегляди: 1384
Москвина А. В. Интеллектуальное развитие младших школьников: диалог с В. А. Сухомлинским. - C. 342-346. Перегляди: 1443
Навозняк Л. Л. Особливості морального виховання учнів засобами фольклору в педагогічній спадщині В. Сухомлинського. - C. 346-349. Перегляди: 1447
Наточій А. М. Формування готовності майбутніх фахівців дошкільної освіти до виховної роботи з дітьми. - C. 349-354. Перегляди: 1489
Науменко Н. М. Культура педагогической деятельности учителя начальных классов в контексте идей В. А. Сухомлинского. - C. 355-358. Перегляди: 1365
Невмержицька О. В. Формування цінностей особистості у натуралізмі. - C. 358-363. Перегляди: 1403
Новосьолов О. В. Соціокультурне середовище і розвиток особистості. - C. 363-367. Перегляди: 1467
Нор К. Ф. Прийоми розумового розвитку учнів початкових класів у дидактичній системі В. О. Сухомлинського. - C. 367-371. Перегляди: 1480
Онишків З. М. Навчально-виховний комплекс "дошкільний навчальний заклад – початкова школа”: шляхи забезпечення наступності. - C. 372-376. Перегляди: 1462
Орєхова Л. І. Традиціїї та новаторстово педагогічної системи В. Сухомлинського у професійній підготовці педагогів. - C. 376-382. Перегляди: 1440
Паламарчук Л. Б. Етнопедагогічні ідеї творчості В. О. Сухомлинського в процесі підготовки майбутнього вчителя. - C. 383-387. Перегляди: 1455
Петренко О. Б. Ідеї статеворольової соціалізації дитини у педагогічній спадщині Василя Сухомлинського. - C. 387-392. Перегляди: 1414
Петриченко Л. О. Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського у контексті вирішення сучасних проблем. - C. 392-395. Перегляди: 1482
Пилипчук Л. Г. Погляди В. О. Сухомлинського на природу як засіб всестороннього розвитку дитини. - C. 396-399. Перегляди: 1470
Пироженко Л. В. Проблеми змісту освіти у спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 399-404. Перегляди: 1522
Писарчук О. Т. Формування освітньо-розвивального середовища початкової школи в педагогічному досвіді В. Сухомлинського. - C. 404-409. Перегляди: 1442

Сторінка 5 із 7

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

  

Терміни подачі статей

Редакційна колегія збірника наукових праць "Педагогічний дискурс" приймає статті до чергового випуску 23 (2017 р.) до 01.11.2017 року.

Найбільш популярні

  • Ярощук І. Д. Педагогічні умови формування готовності майбутніх економістів до професійного спілкування. - C. 485-490.
  • Титульний лист випуску 2013 року
  • Ярова М. В. Характеристика музичних навчально-методичних видань на Поділлі кінця ХІХ – початку ХХ ст. - C. 479-484.
  • Савченко Ю. Л. Аналіз стану та перспектив впровадження дистанційної форми навчання в навчальний процес професійно-технічного навчального закладу. - C. 397-401.
  • Хренова В. В. Ситуаційні тестові завдання як засіб діагностики предметних компетенцій майбутніх учителів технологій профільної школи (на прикладі дисципліни "Основи швейного виробництва"). - C. 440-447.

Flag Counter


Догори

© 2025 Педагогічний дискурс