Педагогічний дискурс
  • English (UK)
  • Українська
Toggle Navigation
  • Головна
  • Редакційна колегія
  • Етична політика
  • Вимоги
  • Приклад оформлення статті
  • Архів випусків
    • Випуск 23 - 2017
    • Випуск 22 - 2017
    • Випуск 21 - 2016
    • Випуск 20 - 2016
    • Випуск 19 - 2015
    • Випуск 18 - 2015
    • Випуск 17 - 2014
    • Випуск 16 - 2014
    • Випуск 15 - 2013
    • Випуск 14 - 2013
    • Випуск 13 - 2012
    • Випуск 12 - 2012
    • Випуск 11 - 2012
    • Випуск 10 - 2011
    • Випуск 9 - 2011
    • Випуск 8 - 2010
    • Випуск 7 - 2010
    • Випуск 6 - 2009
    • Випуск 5 - 2009
    • Випуск 4 - 2008
    • Випуск 3 - 2008
    • Випуск 2 - 2007
    • Випуск 1 - 2007
  • Контакти
  • Пошук

 

 Увага! Ви переглядаєте стару версію сайту.

Актуальна версія сайту за посиланням - ojs.kgpa.km.ua

Filters
List of articles in category Випуск 10 - 2011
Заголовок Перегляди
Бутенко О. Г. Концепція Василя Сухомлинського з виховання у дітей шанобливого ставлення до батьків. - C. 83-86. Перегляди: 2014
Бучківська Г. В. Проектування етнохудожнього середовища професійної підготовки майбутніх педагогів у контексті реалізації ідей В. О. Сухомлинського. - C. 87-91. Перегляди: 1723
Васянович Г. П. Методологічна культура учителя у наукових пошуках Василя Сухомлинського. - C. 92-94. Перегляди: 1792
Вашуленко М. С. Мовленнєвий розвиток дошкільників – запорука успіху навчання молодших школярів. - C. 95-99. Перегляди: 1785
Вергунова В. С. Погляди В. Сухомлинського щодо формування естетичного досвіду молодших школярів. - C. 100-103. Перегляди: 1716
Волинець Ю. О. Розвиток творчого потенціалу майбутнього вихователя дошкільної освіти у процесі дослідницької діяльності. - C. 103-106. Перегляди: 1794
Волошина Г. П. Рідна мова як чинник громадянського виховання у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 106-108. Перегляди: 1797
Гаврилюк С. М. Педагогічний супровід розвитку дитячої творчості в контексті ідей Василя Олександровича Сухомлинського. - C. 108-110. Перегляди: 1758
Гайдученко Ю. О. Провідні ідеї та їх термінологічне вираження у концепції шкільно-сімейного виховання В. О. Сухомлинського. - C. 111-115. Перегляди: 1705
Галус О. М. Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського в контексті соціалізації особистості дитини. - C. 115-119. Перегляди: 1869
Генсіцька-Антонюк Н. О. Аналіз впливу змісту шкільних підручників на гендерну соціалізацію особистості школяра у контексті ідей В. О. Сухомлинського. - C. 119-123. Перегляди: 1720
Гергуль С. М. Проблема самоосвіти вчителя початкових класів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 123-126. Перегляди: 1784
Годлевська К. В. В. О. Сухомлинський про професійний саморозвиток майбутніх учителів початкових класів. - C. 127-129. Перегляди: 1671
Гордуз Н. О. Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського і сучасність. - C. 129-131. Перегляди: 1696
Греськова В. В. Формування національної свідомості дітей дошкільного віку засобами народної іграшки. - C. 131-134. Перегляди: 1820
Губ’як В. Д. Організація діяльності дитячих літніх оздоровчих закладів на засадах педагогічних ідей В. О. Сухомлинського. - C. 134-138. Перегляди: 1699
Деркач В. Ф. Уроки мислення серед природи – один з найголовніших засобів формування особистості молодшого школяра. - C. 138-141. Перегляди: 1751
Дичківська І. М. Креативність як складова інноваційної діяльності педагога в контексті ідей В. О. Сухомлинського. - C. 141-146. Перегляди: 1670
Доманюк О. М. Соціалізація дитини в умовах дошкільного навчального закладу. - C. 146-149. Перегляди: 1732
Дубина Л. Г., Вашеняк І. Б. Педагогічна режисура В. О. Сухомлинського. - C. 150-154. Перегляди: 1646

Сторінка 2 із 7

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...
  • 6
  • 7

  

Терміни подачі статей

Редакційна колегія збірника наукових праць "Педагогічний дискурс" приймає статті до чергового випуску 23 (2017 р.) до 01.11.2017 року.

Найбільш популярні

  • Ярощук І. Д. Педагогічні умови формування готовності майбутніх економістів до професійного спілкування. - C. 485-490.
  • Титульний лист випуску 2013 року
  • Ярова М. В. Характеристика музичних навчально-методичних видань на Поділлі кінця ХІХ – початку ХХ ст. - C. 479-484.
  • Савченко Ю. Л. Аналіз стану та перспектив впровадження дистанційної форми навчання в навчальний процес професійно-технічного навчального закладу. - C. 397-401.
  • Хренова В. В. Ситуаційні тестові завдання як засіб діагностики предметних компетенцій майбутніх учителів технологій профільної школи (на прикладі дисципліни "Основи швейного виробництва"). - C. 440-447.

Flag Counter


Догори

© 2025 Педагогічний дискурс