Педагогічний дискурс
  • English (UK)
  • Українська
Toggle Navigation
  • Головна
  • Редакційна колегія
  • Етична політика
  • Вимоги
  • Приклад оформлення статті
  • Архів випусків
    • Випуск 23 - 2017
    • Випуск 22 - 2017
    • Випуск 21 - 2016
    • Випуск 20 - 2016
    • Випуск 19 - 2015
    • Випуск 18 - 2015
    • Випуск 17 - 2014
    • Випуск 16 - 2014
    • Випуск 15 - 2013
    • Випуск 14 - 2013
    • Випуск 13 - 2012
    • Випуск 12 - 2012
    • Випуск 11 - 2012
    • Випуск 10 - 2011
    • Випуск 9 - 2011
    • Випуск 8 - 2010
    • Випуск 7 - 2010
    • Випуск 6 - 2009
    • Випуск 5 - 2009
    • Випуск 4 - 2008
    • Випуск 3 - 2008
    • Випуск 2 - 2007
    • Випуск 1 - 2007
  • Контакти
  • Пошук

 

 Увага! Ви переглядаєте стару версію сайту.

Актуальна версія сайту за посиланням - ojs.kgpa.km.ua

Filters
List of articles in category Випуск 10 - 2011
Заголовок Перегляди
Дяченко Л. М. В. Сухомлинський про дошкілля та початкову освіту. - C. 154-157. Перегляди: 1758
Завгородня Т. К. Проблема якості дошкільної освіти в Україні в контексті тенденцій її розв’язання у різних країнах світу. - C. 158-162. Перегляди: 1632
Залізняк А. М. Підготовка майбутніх вихователів до роботи з батьками з розвитку мовлення дошкільників. - C. 162-166. Перегляди: 1625
Заліток Л. М. Робота з книжкою в сучасній початковій школі крізь призму творчого розвитку ідей В. Сухомлинського. - C. 167-172. Перегляди: 1717
Зарудня О. М. Основні вимоги до особистості вчителя початкової школи у контексті ідей В. Сухомлинського. - C. 172-175. Перегляди: 1684
Зданевич Л. В. Оптимізм учителя та учня у педагогічній спадщині Василя Сухомлинського. - C. 176-178. Перегляди: 1520
Іщенко Л. В. Проблема розвитку мовленнєвої творчості дітей 5-6 років. - C. 178-182. Перегляди: 1628
Іщук Т. В. Проблема морального виховання школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 182-185. Перегляди: 1601
Казакова Н. В. Морально-етичний портрет учителя початкових класів у педагогічних поглядах В. О. Сухомлинського. - C. 186-189. Перегляди: 1685
Казанжи І. В. Формування духовно-творчого потенціалу майбутніх учителів початкових класів. - C. 189-193. Перегляди: 1551
Калініченко Н. А. Проблеми любові і вимогливості у вихованні дітей. - C. 194-198. Перегляди: 1599
Кальчук М. І. Дидактична казка на уроках навчання грамоти: з досвіду використання ідей Василя Олександровича Сухомлинського. - C. 198-203. Перегляди: 1874
Каплунова К. А. В. О. Сухомлинський про формування колективних взаємин у дітей старшого дошкільного віку. - C. 203-208. Перегляди: 1566
Карпенко М. І. В. Сухомлинський про проблему формування культури здоров’я учнів початкової школи. - C. 209-213. Перегляди: 1484
Кирлан О. В. Шляхи формування асоціативного мислення молодших школярів на уроках рідної мови в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 213-217. Перегляди: 1545
Клысбаева Н. А. О традициях семейного воспитания детей в контексте идей В. А. Сухомлинского. - C. 218-221. Перегляди: 1512
Коберник Г. І. Формування громадянських якостей школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 221-223. Перегляди: 1464
Кобилянська Л. І. "…кожна людська особистість неповторна” (ідеї В. О. Сухомлинського у професійній підготовці сучасних гувернерів). - C. 223-230. Перегляди: 1492
Ковальська О. П. Діяльність керівників ЗНЗ щодо забезпечення правової освіти учнів початкової школи у контексті педагогічних поглядів В. О. Сухомлинського. - C. 230-236. Перегляди: 1514
Ковальчук Г. П. Проблема фізичного виховання та зміцнення здоров’я школярів у творчій спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 236-241. Перегляди: 1519

Сторінка 3 із 7

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...
  • 6
  • 7

  

Терміни подачі статей

Редакційна колегія збірника наукових праць "Педагогічний дискурс" приймає статті до чергового випуску 23 (2017 р.) до 01.11.2017 року.

Найбільш популярні

  • Ярощук І. Д. Педагогічні умови формування готовності майбутніх економістів до професійного спілкування. - C. 485-490.
  • Титульний лист випуску 2013 року
  • Ярова М. В. Характеристика музичних навчально-методичних видань на Поділлі кінця ХІХ – початку ХХ ст. - C. 479-484.
  • Савченко Ю. Л. Аналіз стану та перспектив впровадження дистанційної форми навчання в навчальний процес професійно-технічного навчального закладу. - C. 397-401.
  • Хренова В. В. Ситуаційні тестові завдання як засіб діагностики предметних компетенцій майбутніх учителів технологій профільної школи (на прикладі дисципліни "Основи швейного виробництва"). - C. 440-447.

Flag Counter


Догори

© 2025 Педагогічний дискурс