Педагогічний дискурс
  • English (UK)
  • Українська
Toggle Navigation
  • Головна
  • Редакційна колегія
  • Етична політика
  • Вимоги
  • Приклад оформлення статті
  • Архів випусків
    • Випуск 23 - 2017
    • Випуск 22 - 2017
    • Випуск 21 - 2016
    • Випуск 20 - 2016
    • Випуск 19 - 2015
    • Випуск 18 - 2015
    • Випуск 17 - 2014
    • Випуск 16 - 2014
    • Випуск 15 - 2013
    • Випуск 14 - 2013
    • Випуск 13 - 2012
    • Випуск 12 - 2012
    • Випуск 11 - 2012
    • Випуск 10 - 2011
    • Випуск 9 - 2011
    • Випуск 8 - 2010
    • Випуск 7 - 2010
    • Випуск 6 - 2009
    • Випуск 5 - 2009
    • Випуск 4 - 2008
    • Випуск 3 - 2008
    • Випуск 2 - 2007
    • Випуск 1 - 2007
  • Контакти
  • Пошук

 

 Увага! Ви переглядаєте стару версію сайту.

Актуальна версія сайту за посиланням - ojs.kgpa.km.ua

Filters
List of articles in category Випуск 13 - 2012
Заголовок Перегляди
Красна В. В. Освітнє середовище як чинник професійної підготовки вчителя музики. - C. 170-173 Перегляди: 1674
Лазарович Н. Б. Творчо-обдарований дошкільник у полікультурному середовищі. - C. 174-176. Перегляди: 1656
Lewicka-Zelent A., Korona K. Empathy among the members of isolated culture. - C. 177-181. Перегляди: 1645
Лизун І. Ф. Особливості соціальної адаптації підлітків із сімей трудових мігрантів. - C. 182-185. Перегляди: 1661
Лисенко Н. В. Актуальні напрями удосконалення змісту професійної підготовки майбутніх педагогів ДНЗ: соціальне замовлення сьогодення. - C. 186-192. Перегляди: 1499
Лисенко О. М. Формування професійно-ціннісних орієнтирів у підготовці майбутніх фахівців ДНЗ. - C. 193-196. Перегляди: 1594
Лисенко-Гелемб’юк К. М. Саморегуляція особистості в умовах підготовки педагогів до професійної діяльності. - C. 197-201. Перегляди: 1543
Макаренко О. П. Малі фольклорні жанри у гуманістичному ставленні до особистості. - C. 202-205. Перегляди: 1626
Максимович О. М., Поясик О. І. Писанка як засіб духовного виховання. - C. 206-210. Перегляди: 1609
Марусинець М. М. Етнопсихологічні аспекти освіти Закарпатського краю. - C. 210-215. Перегляди: 1493
Марчій-Дмитраш Т. М. Ігрове моделювання у процесі підготовки майбутніх учителів початкової школи. - C. 216-219. Перегляди: 1678
Мафтин Л. В. Виховні ідеали українського народу у змісті початкової освіти України і європейський контекст. - C. 220-222. Перегляди: 1552
Мацук Л. О. Формування у дітей дошкільного віку ціннісного ставлення до природи рідного краю. - C. 222-226. Перегляди: 2456
Maciąg J. Organisational factors of the career in the evaluation of female teachers of the early school education. - C. 226-237. Перегляди: 1437
Машкіна Л. А. Теоретичні засади педагогічної технології "Школа діалогу культур". - C. 238-241. Перегляди: 1582
Микитишин В. О. Роль жінок-просвітян м. Хмельницького у культурно-освітньому розвитку краю. - C. 241-244. Перегляди: 1674
Михаськова М. А. Модель професійної діяльності викладача: категоріальний аналіз проблеми. - C. 244-247. Перегляди: 1502
Новосьолов О. В. Сутнісна характеристика змісту поняття "соціокультурні чинники етновиховного простору загальноосвітнього навчального закладу". - C. 247-251. Перегляди: 1432
Олинець Т. В. Особливості формування крос-культурних цінностей студентів вищих навчальних закладів. - C. 251-256. Перегляди: 1583
Олійник В. В. Виховання підростаючого покоління на національних, гуманістичних, демократичних засадах у практиці авторських шкіл В. О. Сухомлинського і О. А. Захаренка (50 – 80-ті роки ХХ ст.). - C. 257-261 Перегляди: 1329

Сторінка 3 із 6

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...
  • 6

  

Терміни подачі статей

Редакційна колегія збірника наукових праць "Педагогічний дискурс" приймає статті до чергового випуску 23 (2017 р.) до 01.11.2017 року.

Найбільш популярні

  • Ярощук І. Д. Педагогічні умови формування готовності майбутніх економістів до професійного спілкування. - C. 485-490.
  • Титульний лист випуску 2013 року
  • Ярова М. В. Характеристика музичних навчально-методичних видань на Поділлі кінця ХІХ – початку ХХ ст. - C. 479-484.
  • Савченко Ю. Л. Аналіз стану та перспектив впровадження дистанційної форми навчання в навчальний процес професійно-технічного навчального закладу. - C. 397-401.
  • Хренова В. В. Ситуаційні тестові завдання як засіб діагностики предметних компетенцій майбутніх учителів технологій профільної школи (на прикладі дисципліни "Основи швейного виробництва"). - C. 440-447.

Flag Counter


Догори

© 2025 Педагогічний дискурс