Педагогічний дискурс
  • English (UK)
  • Українська
Toggle Navigation
  • Головна
  • Редакційна колегія
  • Етична політика
  • Вимоги
  • Приклад оформлення статті
  • Архів випусків
    • Випуск 23 - 2017
    • Випуск 22 - 2017
    • Випуск 21 - 2016
    • Випуск 20 - 2016
    • Випуск 19 - 2015
    • Випуск 18 - 2015
    • Випуск 17 - 2014
    • Випуск 16 - 2014
    • Випуск 15 - 2013
    • Випуск 14 - 2013
    • Випуск 13 - 2012
    • Випуск 12 - 2012
    • Випуск 11 - 2012
    • Випуск 10 - 2011
    • Випуск 9 - 2011
    • Випуск 8 - 2010
    • Випуск 7 - 2010
    • Випуск 6 - 2009
    • Випуск 5 - 2009
    • Випуск 4 - 2008
    • Випуск 3 - 2008
    • Випуск 2 - 2007
    • Випуск 1 - 2007
  • Контакти
  • Пошук

 

 Увага! Ви переглядаєте стару версію сайту.

Актуальна версія сайту за посиланням - ojs.kgpa.km.ua

Filters
List of articles in category Випуск 13 - 2012
Заголовок Перегляди
Ситник Н. І. Українсько-канадські зв’язки як чинник розвитку полікультурної освіти в Україні. - C. 347-350. Перегляди: 1382
Сірант Н. П. Виховання дітей у молодій сім’ї. - C. 350-353. Перегляди: 1522
Слюзко В. І. Роль вербальних засобів у формуванні основ морально-свідомої особистості на засадах народної педагогіки. - C. 354-357. Перегляди: 1308
Смолінська О. Є. Професійна ідентифікація майбутнього вчителя в культурно-освітньому просторі педагогічного університету. - C. 357-361. Перегляди: 1325
Stelmasiak I. The educational potential of Józef Maria Hoene-Wroński’s philosophy in the context of post-modernity – contribution to research. - C. 361-364. Перегляди: 1404
Струннікова Д. І., Квасецька Я. А. Формування етнічної самосвідомості студентів у процесі фахової підготовки. - C. 364-368. Перегляди: 1519
Труш Н. В. Народні рухливі ігри в системі засобів фізичного виховання дітей дошкільного віку. - C. 369-372. Перегляди: 1568
Філінюк В. А. Наповнення народознавчим матеріалом змісту лінгводидактичних дисциплін у підготовці вчителя початкової школи. - C. 372-375. Перегляди: 1416
Фуштей Л. І. Деінституалізація форм соціальної опіки дітей в умовах сьогодення. - C. 376-382. Перегляди: 1523
Харахады С. И. Состояние развития устной речи первоклассников в процессе обучения грамоте крымскотатарского языка в учебниках и учебных пособиях. - C. 382-387. Перегляди: 1437
Харук Т. Я. Мережа закладів соціального виховання в Україні (20-30 роки ХХ століття). - C. 388-391. Перегляди: 1529
Чашечнікова Н. В. Народний танець як фактор формування особистості молодшого школяра. - C. 391-394. Перегляди: 1473
Червінська І. Б. Педагогічна взаємодія вчителя та учня в освітньо-виховному середовищі гірської школи. - C. 394-398. Перегляди: 1362
Чернишова А. М. Український народний танець як засіб відродження національної культури. - C. 399-402. Перегляди: 1447
Чумак Л. В. Спорідненість наукової педагогічної деонтології та української народної педагогічної деонтології. - C. 402-405. Перегляди: 1336
Чупахіна С. В. Діяльність педагога в умовах інклюзивної освіти в сучасних ДНЗ. - C. 406-410. Перегляди: 1429
Шоробура І. М., Шоробура О. О. Проблеми полікультурного виховання на сучасному етапі. - C. 411-414. Перегляди: 1467
Щербакова К. Й., Макаренко Л. В. Формування навичок безпеки життя в контексті самореалізації особистості дошкільника. - C. 414-418. Перегляди: 1523
Щербакова Н. М. Формування пізнавальної самостійності школяра в контексті розвитку його особистості. - C. 418-422. Перегляди: 1368
Juszczak K. Edukacja międzykulturowa w działaniu nauczyciela. - C. 422-426. Перегляди: 1443

Сторінка 5 із 6

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

  

Терміни подачі статей

Редакційна колегія збірника наукових праць "Педагогічний дискурс" приймає статті до чергового випуску 23 (2017 р.) до 01.11.2017 року.

Найбільш популярні

  • Ярощук І. Д. Педагогічні умови формування готовності майбутніх економістів до професійного спілкування. - C. 485-490.
  • Титульний лист випуску 2013 року
  • Ярова М. В. Характеристика музичних навчально-методичних видань на Поділлі кінця ХІХ – початку ХХ ст. - C. 479-484.
  • Савченко Ю. Л. Аналіз стану та перспектив впровадження дистанційної форми навчання в навчальний процес професійно-технічного навчального закладу. - C. 397-401.
  • Хренова В. В. Ситуаційні тестові завдання як засіб діагностики предметних компетенцій майбутніх учителів технологій профільної школи (на прикладі дисципліни "Основи швейного виробництва"). - C. 440-447.

Flag Counter


Догори

© 2025 Педагогічний дискурс