Педагогічний дискурс
  • English (UK)
  • Українська
Toggle Navigation
  • Головна
  • Редакційна колегія
  • Етична політика
  • Вимоги
  • Приклад оформлення статті
  • Архів випусків
    • Випуск 23 - 2017
    • Випуск 22 - 2017
    • Випуск 21 - 2016
    • Випуск 20 - 2016
    • Випуск 19 - 2015
    • Випуск 18 - 2015
    • Випуск 17 - 2014
    • Випуск 16 - 2014
    • Випуск 15 - 2013
    • Випуск 14 - 2013
    • Випуск 13 - 2012
    • Випуск 12 - 2012
    • Випуск 11 - 2012
    • Випуск 10 - 2011
    • Випуск 9 - 2011
    • Випуск 8 - 2010
    • Випуск 7 - 2010
    • Випуск 6 - 2009
    • Випуск 5 - 2009
    • Випуск 4 - 2008
    • Випуск 3 - 2008
    • Випуск 2 - 2007
    • Випуск 1 - 2007
  • Контакти
  • Пошук

 

 Увага! Ви переглядаєте стару версію сайту.

Актуальна версія сайту за посиланням - ojs.kgpa.km.ua

Filters
List of articles in category Випуск 7 - 2010
Заголовок Перегляди
Титульний лист випуску №7 2010 року Перегляди: 2817
Зміст. Перегляди: 2767
Адамський В. Р. Заснування Кам’янець-Подільського державного українського університету: історико-правові процеси за доби Гетьманату. - C. 6-13. Перегляди: 2621
Андрущенко В. П., Бондар В.І. Модернізація моделі педагогічної освіти відповідно до викликів XXI століття. - C. 13-17. Перегляди: 3282
Барна О. В. Мета навчання інформатики в основній школі за умов розвитку суспільства знань. - C. 18-24. Перегляди: 2656
Бендерець Н. М. Дистанційне навчання в сучасній освітній діяльності і формування педагогічної майстерності. - C. 24-29. Перегляди: 2569
Биков В. Ю. Відкрита освіта в Єдиному інформаційному освітньому просторі. - C. 30-35. Перегляди: 2791
Бідюк Н. М. Основні принципи професійного навчання безробітних в Україні. - C. 35-41. Перегляди: 2792
Білик В. В. Компетенції і компетентності як нові освітні конструкти. - C. 41-46. Перегляди: 2762
Білоусова Л. І., Хачіров Т. С. Комунікаційна компетентність у ракурсі ключових якостей людини суспільства сталого розвитку. - C. 46-50. Перегляди: 2768
Біницька О. П. Фінансування вищої освіти в контексті реалізації інноваційної моделі розвитку економіки України. - C. 51-54. Перегляди: 2504
Варгата О. В. Якість управління естетичним вихованням учнів у загальноосвітньому навчальному закладі. - C. 55-58. Перегляди: 2419
Воротняк Л. І. Формування полікультурної компетенції магістрів у вищих педагогічних навчальних закладах засобами іноземних мов. - C. 58-61. Перегляди: 2326
Галус О. М. Сутність процесу адаптації особистості за умов навчання у ВНЗ. - C. 62-68. Перегляди: 2557
Глобін О. І. Використання освітніх інтернет-ресурсів у навчанні математики в профільній школі. - C. 68-73. Перегляди: 2448
Данилюк О. В. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій в процесі навчання іноземних мов майбутніх перекладачів. - C. 73-76. Перегляди: 2258
Дем’яненко В. М. Приведення рівня фахової підготовки вчителів інформатики у відповідність до вимог сучасного інформаційного суспільства. - C. 76-79. Перегляди: 2190
Дзеба М. М. Використання мультимедійних технологій на уроках у початкових класах. - C. 79-82. Перегляди: 2328
Дзюба П. М. Особистісно орієнтоване навчання щодо підготовки курсантів вищого військового навчального закладу у контексті розвитку його особистості. - C. 82-85. Перегляди: 2233
Долинський Є. В. Сутність і структура професійної компетентності майбутніх перекладачів. - C. 86-89. Перегляди: 2314

Сторінка 1 із 3

  • 1
  • 2
  • 3

  

Терміни подачі статей

Редакційна колегія збірника наукових праць "Педагогічний дискурс" приймає статті до чергового випуску 23 (2017 р.) до 01.11.2017 року.

Найбільш популярні

  • Ярощук І. Д. Педагогічні умови формування готовності майбутніх економістів до професійного спілкування. - C. 485-490.
  • Титульний лист випуску 2013 року
  • Ярова М. В. Характеристика музичних навчально-методичних видань на Поділлі кінця ХІХ – початку ХХ ст. - C. 479-484.
  • Савченко Ю. Л. Аналіз стану та перспектив впровадження дистанційної форми навчання в навчальний процес професійно-технічного навчального закладу. - C. 397-401.
  • Хренова В. В. Ситуаційні тестові завдання як засіб діагностики предметних компетенцій майбутніх учителів технологій профільної школи (на прикладі дисципліни "Основи швейного виробництва"). - C. 440-447.

Flag Counter


Догори

© 2025 Педагогічний дискурс