Педагогічний дискурс
  • English (UK)
  • Українська
Toggle Navigation
  • Головна
  • Редакційна колегія
  • Етична політика
  • Вимоги
  • Приклад оформлення статті
  • Архів випусків
    • Випуск 23 - 2017
    • Випуск 22 - 2017
    • Випуск 21 - 2016
    • Випуск 20 - 2016
    • Випуск 19 - 2015
    • Випуск 18 - 2015
    • Випуск 17 - 2014
    • Випуск 16 - 2014
    • Випуск 15 - 2013
    • Випуск 14 - 2013
    • Випуск 13 - 2012
    • Випуск 12 - 2012
    • Випуск 11 - 2012
    • Випуск 10 - 2011
    • Випуск 9 - 2011
    • Випуск 8 - 2010
    • Випуск 7 - 2010
    • Випуск 6 - 2009
    • Випуск 5 - 2009
    • Випуск 4 - 2008
    • Випуск 3 - 2008
    • Випуск 2 - 2007
    • Випуск 1 - 2007
  • Контакти
  • Пошук

 

 Увага! Ви переглядаєте стару версію сайту.

Актуальна версія сайту за посиланням - ojs.kgpa.km.ua

Filters
List of articles in category Випуск 7 - 2010
Заголовок Перегляди
Осіпа Л. В. Особливості розробки курсів за вибором з інформатики у профільному навчанні. - C. 177-181. Перегляди: 1565
Пірко М. В. Про розвиток інтелектуальної сфери в контексті інформатизації сучасної освіти України. - C. 181-184. Перегляди: 1526
Ребрина В. А. Шкільна інформатика та олімпіадний рух на Хмельниччині: історія та перспективи. - C. 185-189. Перегляди: 1551
Регейло І. Ю. Підготовка наукових і науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації в Україні у ХХ – початку ХХІ століття: історіографічні аспекти. - C. 189-194. Перегляди: 1551
Самойленко Н. І., Семко Л. П. Курси за вибором з інформатики у системі профільного навчання у старшій школі. - C. 194-198. Перегляди: 1494
Семененко І. М. Застосування методів інтерактивного навчання на уроках систематизації й узагальнення навчального матеріалу з інформатики. - C. 198-201. Перегляди: 1503
Семененко Н. В. Порівняльний аналіз електронних засобів навчання математики та інформатики для загальноосвітніх навчальних закладів та ВНЗ. - C. 201-204. Перегляди: 1533
Скрипка Г. В. Аналіз результатів дослідження впровадження інформаційно-комунікаційних технологій вчителями математики. - C. 204-208. Перегляди: 1483
Соловей М. В. Краєзнавча робота школярів у педагогічній думці України другої половини ХХ століття. - C. 208-215. Перегляди: 1421
Спориніна Т. Т., Мар’янчук І. М. Навчання та контроль на уроках інформатики. - C. 215-219. Перегляди: 1464
Суховірський О. В. Виховання культури спілкування на уроках з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 219-222. Перегляди: 1398
Тверезовська Н. Т., Янковська О. Й. Блоги як інноваційний ресурс особистісно орієнтованого навчання. - C. 222-225. Перегляди: 1618
Тичинська О. В. Проблема консультування в галузі освіти в зарубіжних країнах. - C. 226-228. Перегляди: 1450
Тополєва Р. М. Формування інформаційної культури в початковій школі. - C. 228-232. Перегляди: 1479
Фют І. В. Інтерактивні методи навчання на уроках географії з використанням ІКТ. - C. 232-235. Перегляди: 1663
Шишкіна М. П. Сучасний стан та шляхи забезпечення якості програмних засобів навчального призначення. - C. 235-239. Перегляди: 1415
Шоробура І. М. Особливості формування інформаційної культури майбутніх учителів у Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії. - C. 239-242. Перегляди: 1359
Яшанов М. С. Застосування віртуальних машин у фаховій підготовці вчителя технологій. - C. 242-245. Перегляди: 1443
Яшанов С. М. Особливості організації навчального процесу в умовах професійно-орієнтованого інформаційного середовища. - C. 245-249. Перегляди: 1469

Сторінка 3 із 3

  • 1
  • 2
  • 3

  

Терміни подачі статей

Редакційна колегія збірника наукових праць "Педагогічний дискурс" приймає статті до чергового випуску 23 (2017 р.) до 01.11.2017 року.

Найбільш популярні

  • Ярощук І. Д. Педагогічні умови формування готовності майбутніх економістів до професійного спілкування. - C. 485-490.
  • Титульний лист випуску 2013 року
  • Ярова М. В. Характеристика музичних навчально-методичних видань на Поділлі кінця ХІХ – початку ХХ ст. - C. 479-484.
  • Савченко Ю. Л. Аналіз стану та перспектив впровадження дистанційної форми навчання в навчальний процес професійно-технічного навчального закладу. - C. 397-401.
  • Хренова В. В. Ситуаційні тестові завдання як засіб діагностики предметних компетенцій майбутніх учителів технологій профільної школи (на прикладі дисципліни "Основи швейного виробництва"). - C. 440-447.

Flag Counter


Догори

© 2025 Педагогічний дискурс