Педагогічний дискурс
  • English (UK)
  • Українська
Toggle Navigation
  • Головна
  • Редакційна колегія
  • Етична політика
  • Вимоги
  • Приклад оформлення статті
  • Архів випусків
    • Випуск 23 - 2017
    • Випуск 22 - 2017
    • Випуск 21 - 2016
    • Випуск 20 - 2016
    • Випуск 19 - 2015
    • Випуск 18 - 2015
    • Випуск 17 - 2014
    • Випуск 16 - 2014
    • Випуск 15 - 2013
    • Випуск 14 - 2013
    • Випуск 13 - 2012
    • Випуск 12 - 2012
    • Випуск 11 - 2012
    • Випуск 10 - 2011
    • Випуск 9 - 2011
    • Випуск 8 - 2010
    • Випуск 7 - 2010
    • Випуск 6 - 2009
    • Випуск 5 - 2009
    • Випуск 4 - 2008
    • Випуск 3 - 2008
    • Випуск 2 - 2007
    • Випуск 1 - 2007
  • Контакти
  • Пошук

 

 Увага! Ви переглядаєте стару версію сайту.

Актуальна версія сайту за посиланням - ojs.kgpa.km.ua

Filters
List of articles in category Випуск 11 - 2012
Заголовок Перегляди
Лашко М. В. Підручник для початкової школи М. Грінченко "Наша рідна мова” (1917-1918): структура, зміст і принципи. - C. 167-172. Перегляди: 1621
Левицька Н. В. Реформування професійної підготовки перекладачів в Німеччині на основі Болонського процесу. - C. 172-175. Перегляди: 1690
Лисак Г. О. Використання інформаційних технологій в організації самостійної роботи студентів у процесі вивчення іноземної мови. - C. 175-178. Перегляди: 1628
Листопад О. В. Інноваційне лідерство в контексті зарубіжних моделей керівництва. - C. 179-183. Перегляди: 1657
Лівшун О. В. Екологічна відповідальність як складова формування професійної готовності майбутнього вчителя. - C. 183-187. Перегляди: 1520
Лялина А. И., Андреева З. В. Идеи гуманизма в педагогическом наследии В. А. Сухомлинского. - C. 187-191. Перегляди: 1603
Мандрико Т. В. Модульна організація вивчення курсу "Психологія” у ВНЗ І-ІІ рівня акредитації. - C. 191-193. Перегляди: 1698
Машкіна Л. А. Особистісно орієнтована технологія навчання у вищій школі. - C. 194-197. Перегляди: 1502
Муляр О. П. Організаційно-педагогічні умови формування толерантності старшокласників у процесі навчання суспільствознавчих предметів. - C. 197-201. Перегляди: 1594
Назарчук А. А., Желіхівська Т. М. Формування мотивації та інтересу до вивчення англійської мови на початковому етапі навчання. - C. 202-206. Перегляди: 1640
Орловська О. В. Професійно-педагогічна компетентність вчителя. - C. 207-209. Перегляди: 1565
Осаволюк О. А. Професійна підготовка вчителя в учительських семінаріях України (кін. ХІХ ст. – поч. ХХ ст.). - C. 210-213. Перегляди: 1441
Осадчий В. В. ІКТ у професійній підготовці майбутніх учителів у Російській Федерації, країнах Балтії та у Японії. - C. 213-219. Перегляди: 1506
Паламарчук Є. В., Мудраков В. В. Творчість як епістема трансдисциплінарної акмеології. - C. 219-224. Перегляди: 1559
Пахомова Т. Н. Педагогическая деятельность преподавателя-тьютора в условиях евроинтеграции. - C. 224-226. Перегляди: 1543
Пірошенко С. Ю. Модель учителя-філолога в умовах сучасного освітнього простору: фасилітативний спосіб співпраці. - C. 227-231. Перегляди: 1553
Пісоцька Л. С. Управління фінансами, бухгалтерським обліком та економічним розвитком дошкільної освіти як один із функціональних напрямів управлінської діяльності. - C. 231-234. Перегляди: 1572
Побірченко Н. С. Національний характер образу дитинства в художній спадщині письменників-просвітителів ІІ половини ХІХ ст.. - C. 235-240. Перегляди: 1446
Поліщук О. В. Здоров’я – найважливіша цінність людини і суспільства. - C. 240-244. Перегляди: 1478
Поліщук О. В. До проблеми правового виховання учнів 5-6 класів шкіл-інтернатів. - C. 245-250. Перегляди: 1534

Сторінка 3 із 5

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...

  

Терміни подачі статей

Редакційна колегія збірника наукових праць "Педагогічний дискурс" приймає статті до чергового випуску 23 (2017 р.) до 01.11.2017 року.

Найбільш популярні

  • Ярощук І. Д. Педагогічні умови формування готовності майбутніх економістів до професійного спілкування. - C. 485-490.
  • Титульний лист випуску 2013 року
  • Ярова М. В. Характеристика музичних навчально-методичних видань на Поділлі кінця ХІХ – початку ХХ ст. - C. 479-484.
  • Савченко Ю. Л. Аналіз стану та перспектив впровадження дистанційної форми навчання в навчальний процес професійно-технічного навчального закладу. - C. 397-401.
  • Хренова В. В. Ситуаційні тестові завдання як засіб діагностики предметних компетенцій майбутніх учителів технологій профільної школи (на прикладі дисципліни "Основи швейного виробництва"). - C. 440-447.

Flag Counter


Догори

© 2025 Педагогічний дискурс