Педагогічний дискурс
  • English (UK)
  • Українська
Toggle Navigation
  • Головна
  • Редакційна колегія
  • Етична політика
  • Вимоги
  • Приклад оформлення статті
  • Архів випусків
    • Випуск 23 - 2017
    • Випуск 22 - 2017
    • Випуск 21 - 2016
    • Випуск 20 - 2016
    • Випуск 19 - 2015
    • Випуск 18 - 2015
    • Випуск 17 - 2014
    • Випуск 16 - 2014
    • Випуск 15 - 2013
    • Випуск 14 - 2013
    • Випуск 13 - 2012
    • Випуск 12 - 2012
    • Випуск 11 - 2012
    • Випуск 10 - 2011
    • Випуск 9 - 2011
    • Випуск 8 - 2010
    • Випуск 7 - 2010
    • Випуск 6 - 2009
    • Випуск 5 - 2009
    • Випуск 4 - 2008
    • Випуск 3 - 2008
    • Випуск 2 - 2007
    • Випуск 1 - 2007
  • Контакти
  • Пошук

 

 Увага! Ви переглядаєте стару версію сайту.

Актуальна версія сайту за посиланням - ojs.kgpa.km.ua

Filters
List of articles in category Випуск 11 - 2012
Заголовок Перегляди
Дорош Г. О. Розвиток художнього сприймання епічного твору студентами філологічного факультету в процесі вивчення української літератури. - C. 86-88. Перегляди: 1962
Желанова В. В. Рефлексивно-контекстне освітнє середовище як чинник професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів у ВНЗ. - C. 88-93. Перегляди: 1897
Заверуха С. І. Хорові обробки М. Леонтовича як засіб розвитку творчої активності учнів у формуванні майбутнього фахівця (курс "Хорове аранжування”). - C. 94-97. Перегляди: 1804
Зеліковська О. О. Мотивація студентів економічних спеціальностей до формування міжкультурної компетенції. - C. 98-101. Перегляди: 1738
Зданевич Л. В. Дезадаптаційні прояви у студентів педагогічних вузів та шляхи їх подолання. - C. 102-105. Перегляди: 1671
Ісаєва Г. М. Педагогічна творчість вчителя як основа формування творчої особистості учня в умовах профільної школи. - C. 105-108. Перегляди: 1678
Казакова Н. В. Основні напрями роботи відділу педагогічної практики у Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії. - C. 108-112. Перегляди: 1670
Качур А. М. Українська мова в українських школах Наддніпрянської України за часів Центральної ради: мрії чи реальність. - C. 113-116. Перегляди: 1591
Кащук А. О. Критерії та показники ефективності процесу управління практичною підготовкою студентів у вищому педагогічному навчальному закладі. - C. 117-119. Перегляди: 1620
Кінєшева А. Ю. Дослідно-експериментальна діагностика інтелектуального рівня молодшого школяра на уроках природознавства. - C. 119-123. Перегляди: 1796
Ковальчук Г. П. Проблема фізичного виховання учнів 7-9 класів у сім’ї. - C. 123-128. Перегляди: 1642
Kokiel A. Szkoła wobec tradycji i wyzwań współczesności. - C. 128-132. Перегляди: 1650
Король С. В. Комунікативний підхід у навчанні іноземних мов. - C. 133-136. Перегляди: 1721
Костенко Д. В. Вища освіта в Україні в сучасному суспільстві: здобутки, проблеми, перспективи. - C. 136-140. Перегляди: 1608
Котлярчук Г. Й. Формування естетичного ставлення до природи як необхідна складова екологічного виховання. - C. 141-145. Перегляди: 1554
Кравець Н. С. Педагогічні умови використання здобутків екологічного виховання останніх років ХХ сторіччя в сучасних умовах. - C. 145-149. Перегляди: 1511
Красносілецький Д. П. Педагогічний фактор у житті Якова Гальчевського. - C. 150-155. Перегляди: 1660
Кристопчук Т. Є. Дослідження розвитку освітніх систем ЄС у педагогічній теорії: обов’язкова та професійна освіта. - C. 155-159. Перегляди: 1643
Кузьо І. В. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до використання аудіовізуальних засобів навчання. - C. 159-163. Перегляди: 1625
Кустовська І. М. Формування професійних компетенцій шляхом розвитку вмінь і навичок як педагогічна проблема. - C. 163-167. Перегляди: 1584

Сторінка 2 із 5

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...

  

Терміни подачі статей

Редакційна колегія збірника наукових праць "Педагогічний дискурс" приймає статті до чергового випуску 23 (2017 р.) до 01.11.2017 року.

Найбільш популярні

  • Ярощук І. Д. Педагогічні умови формування готовності майбутніх економістів до професійного спілкування. - C. 485-490.
  • Титульний лист випуску 2013 року
  • Ярова М. В. Характеристика музичних навчально-методичних видань на Поділлі кінця ХІХ – початку ХХ ст. - C. 479-484.
  • Савченко Ю. Л. Аналіз стану та перспектив впровадження дистанційної форми навчання в навчальний процес професійно-технічного навчального закладу. - C. 397-401.
  • Хренова В. В. Ситуаційні тестові завдання як засіб діагностики предметних компетенцій майбутніх учителів технологій профільної школи (на прикладі дисципліни "Основи швейного виробництва"). - C. 440-447.

Flag Counter


Догори

© 2025 Педагогічний дискурс