Педагогічний дискурс
  • English (UK)
  • Українська
Toggle Navigation
  • Головна
  • Редакційна колегія
  • Етична політика
  • Вимоги
  • Приклад оформлення статті
  • Архів випусків
    • Випуск 23 - 2017
    • Випуск 22 - 2017
    • Випуск 21 - 2016
    • Випуск 20 - 2016
    • Випуск 19 - 2015
    • Випуск 18 - 2015
    • Випуск 17 - 2014
    • Випуск 16 - 2014
    • Випуск 15 - 2013
    • Випуск 14 - 2013
    • Випуск 13 - 2012
    • Випуск 12 - 2012
    • Випуск 11 - 2012
    • Випуск 10 - 2011
    • Випуск 9 - 2011
    • Випуск 8 - 2010
    • Випуск 7 - 2010
    • Випуск 6 - 2009
    • Випуск 5 - 2009
    • Випуск 4 - 2008
    • Випуск 3 - 2008
    • Випуск 2 - 2007
    • Випуск 1 - 2007
  • Контакти
  • Пошук

 

 Увага! Ви переглядаєте стару версію сайту.

Актуальна версія сайту за посиланням - ojs.kgpa.km.ua

Filters
List of articles in category Випуск 9 - 2011
Заголовок Перегляди
Колеснікова С. М. Інтеграція як дидактичний засіб оновлення змісту освіти в початкових класах. - C. 173-176. Перегляди: 1516
Костін Я. А. Педагогічна миследіяльність як основна складова навчання іноземної мови студентів ВНЗ. - C. 176-180. Перегляди: 1577
Котлярчук Г. Й. Взаємозв’язок естетичного і екологічного виховання як необхідна складова всебічного розвитку особистості. - C. 181-186. Перегляди: 1470
Криськів М. Й. Культура мовлення як умова успішного спілкування. - C. 186-191. Перегляди: 1487
Крищук Б. С. Внесок товариства "Просвіта” у становлення системи дошкільного виховання на Поділлі (1918–1920 рр.). - C. 191-195. Перегляди: 1520
Кудирко В. І. Картографічні поняття про умовність карт в шкільному курсі загальної географії. - C. 195-199. Перегляди: 1441
Кулик О. Є. Сприятливе соціально-психологічне середовище як умова творчої самореалізації майбутніх інженерів. - C. 199-203. Перегляди: 1460
Кучерук О. Я. Самостійна робота студентів як фактор ефективної підготовки фахівців з прикладної математики. - C. 204-206. Перегляди: 1451
Мацько В. П. Інтертекстуальне прочитання філологічних праць Василя Зборовця. - C. 207-211. Перегляди: 1411
Машкіна Л. А. Концептуальні засади вальдорфської педагогіки. - C. 211-215. Перегляди: 1506
Метенько В. Ф. Розвиток творчих здібностей школярів на уроках музики через виконання творчих завдань. - C. 215-218. Перегляди: 1378
Михаськова М. А. Методологічні засади аналізу професійної діяльності педагога-музиканта на сучасному етапі. - C. 218-222. Перегляди: 1370
Міщинська І. В. Професійна гуманітарна освіта в контексті загальноосвітніх тенденцій в сучасному освітньому просторі. - C. 223-226. Перегляди: 1424
Моцна Т. А. Використання творів письменників української діаспори на уроках літератури і у позакласній роботі зі школярами. - C. 226-231. Перегляди: 1326
Набока О. Г. Психологічні аспекти організації навчально-професійної діяльності студентів. - C. 231-236. Перегляди: 1522
Назаренко Г. І. Гуманістично-орієнтовані технології навчання дорослих педагогів. - C. 236-240. Перегляди: 1426
Наумчук І. А. Проблеми розвитку професійної культури керівника позашкільного навчального закладу в системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 240-243. Перегляди: 1427
Общанський В. Л. До проблеми концертмейстерської підготовки майбутніх вчителів музики. - C. 244-247. Перегляди: 1345
Овод Ю. В. Організаційно-педагогічні умови професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у системі дистанційної освіти. - C. 247-251. Перегляди: 1323
Огородник Л. М. Гендерні дослідження: місце українських жінок в освіті та науці. - C. 251-254. Перегляди: 1411

Сторінка 3 із 5

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...

  

Терміни подачі статей

Редакційна колегія збірника наукових праць "Педагогічний дискурс" приймає статті до чергового випуску 23 (2017 р.) до 01.11.2017 року.

Найбільш популярні

  • Ярощук І. Д. Педагогічні умови формування готовності майбутніх економістів до професійного спілкування. - C. 485-490.
  • Титульний лист випуску 2013 року
  • Ярова М. В. Характеристика музичних навчально-методичних видань на Поділлі кінця ХІХ – початку ХХ ст. - C. 479-484.
  • Савченко Ю. Л. Аналіз стану та перспектив впровадження дистанційної форми навчання в навчальний процес професійно-технічного навчального закладу. - C. 397-401.
  • Хренова В. В. Ситуаційні тестові завдання як засіб діагностики предметних компетенцій майбутніх учителів технологій профільної школи (на прикладі дисципліни "Основи швейного виробництва"). - C. 440-447.

Flag Counter


Догори

© 2025 Педагогічний дискурс