Педагогічний дискурс
  • English (UK)
  • Українська
Toggle Navigation
  • Головна
  • Редакційна колегія
  • Етична політика
  • Вимоги
  • Приклад оформлення статті
  • Архів випусків
    • Випуск 23 - 2017
    • Випуск 22 - 2017
    • Випуск 21 - 2016
    • Випуск 20 - 2016
    • Випуск 19 - 2015
    • Випуск 18 - 2015
    • Випуск 17 - 2014
    • Випуск 16 - 2014
    • Випуск 15 - 2013
    • Випуск 14 - 2013
    • Випуск 13 - 2012
    • Випуск 12 - 2012
    • Випуск 11 - 2012
    • Випуск 10 - 2011
    • Випуск 9 - 2011
    • Випуск 8 - 2010
    • Випуск 7 - 2010
    • Випуск 6 - 2009
    • Випуск 5 - 2009
    • Випуск 4 - 2008
    • Випуск 3 - 2008
    • Випуск 2 - 2007
    • Випуск 1 - 2007
  • Контакти
  • Пошук

 

 Увага! Ви переглядаєте стару версію сайту.

Актуальна версія сайту за посиланням - ojs.kgpa.km.ua

Титульний лист

  • Друк
  • E-mail
Деталі
Категорія: Випуск 21 - 2016
Перегляди: 2776

[Титул]{Title}

[Зміст]{Content} 5-8

  • Друк
  • E-mail
Деталі
Категорія: Випуск 21 - 2016
Перегляди: 2810

[Зміст]{Content} 5-8

Біницька К. [Теоретичні засади професійної підготовки майбутніх учителів початкової освіти у країнах Східної Європи]{Theoretical Bases of Professional Training of the Future Primary School Teachers in the Countries of Eastern Europe} 15-19

  • Друк
  • E-mail
Деталі
Категорія: Випуск 21 - 2016
Перегляди: 2562

Біницька К. [Теоретичні засади професійної підготовки майбутніх учителів початкової освіти у країнах Східної Європи]{Theoretical Bases of Professional Training of the Future Primary School Teachers in the Countries of Eastern Europe} 15-19

Бабіч О. [Педагогічні умови ефективного формування комунікативно-дискурсивної культури майбутніх офіцерів-прикордонників під час навчання у ВВНЗ прикордонного відомства]{Pedagogical Conditions of Effective Forming Communicative-Discursive Culture of the F

  • Друк
  • E-mail
Деталі
Категорія: Випуск 21 - 2016
Перегляди: 2396

Бабіч О. [Педагогічні умови ефективного формування комунікативно-дискурсивної культури майбутніх офіцерів-прикордонників під час навчання у ВВНЗ прикордонного відомства]{Pedagogical Conditions of Effective Forming Communicative-Discursive Culture of the Future Officers-Border Guards during Their Study in Higher Military Educational Establishment of Border Department} 9-15

Георгінова Л., Куриляк В. [Основа педагогічних ідей Яна Амоса Коменського]{Basis of Pedagogical Ideas of Jan Amos Comenius} 20-25

  • Друк
  • E-mail
Деталі
Категорія: Випуск 21 - 2016
Перегляди: 2798

Георгінова Л., Куриляк В. [Основа педагогічних ідей Яна Амоса Коменського]{Basis of Pedagogical Ideas of Jan Amos Comenius} 20-25

  1. Глотова І. [Мультикультуралізм як ціннісна орієнтація сучасної освіти]{Multiculturalism as Value Orientation of Modern Education} 25-29
  2. Григор’єва А. [Експлікація понять «творчість» та «творча особистість»: психолого-педагогічний аспект]{Explication of the Terms «Creativity» and «Creative Personality»: Psychological-Pedagogical Aspect} 29-33
  3. Завгородня Т. [Оволодіння міцними знаннями як важлива умова патріотичного виховання молоді: концепція Василя Сухомлинського]{Capture by Strong Knowledge as an Important Condition of Patriotic Education of Young People: Conception of Vasyl Sukhomlynskyi} 3
  4. Іващенко В., Петренко В., Ясев О., Аврахов І. [Проблеми формування креативної особистості фахівця в умовах сучасних технологічних змін у промисловому виробництві]{Issues of Creative Personality Development of Engineer under Conditions of Technological Cha

  

Терміни подачі статей

Редакційна колегія збірника наукових праць "Педагогічний дискурс" приймає статті до чергового випуску 23 (2017 р.) до 01.11.2017 року.

Найбільш популярні

  • Ярощук І. Д. Педагогічні умови формування готовності майбутніх економістів до професійного спілкування. - C. 485-490.
  • Титульний лист випуску 2013 року
  • Ярова М. В. Характеристика музичних навчально-методичних видань на Поділлі кінця ХІХ – початку ХХ ст. - C. 479-484.
  • Савченко Ю. Л. Аналіз стану та перспектив впровадження дистанційної форми навчання в навчальний процес професійно-технічного навчального закладу. - C. 397-401.
  • Хренова В. В. Ситуаційні тестові завдання як засіб діагностики предметних компетенцій майбутніх учителів технологій профільної школи (на прикладі дисципліни "Основи швейного виробництва"). - C. 440-447.

Flag Counter


Догори

© 2025 Педагогічний дискурс