Педагогічний дискурс
  • English (UK)
  • Українська
Toggle Navigation
  • Головна
  • Редакційна колегія
  • Етична політика
  • Вимоги
  • Приклад оформлення статті
  • Архів випусків
    • Випуск 23 - 2017
    • Випуск 22 - 2017
    • Випуск 21 - 2016
    • Випуск 20 - 2016
    • Випуск 19 - 2015
    • Випуск 18 - 2015
    • Випуск 17 - 2014
    • Випуск 16 - 2014
    • Випуск 15 - 2013
    • Випуск 14 - 2013
    • Випуск 13 - 2012
    • Випуск 12 - 2012
    • Випуск 11 - 2012
    • Випуск 10 - 2011
    • Випуск 9 - 2011
    • Випуск 8 - 2010
    • Випуск 7 - 2010
    • Випуск 6 - 2009
    • Випуск 5 - 2009
    • Випуск 4 - 2008
    • Випуск 3 - 2008
    • Випуск 2 - 2007
    • Випуск 1 - 2007
  • Контакти
  • Пошук

 

 Увага! Ви переглядаєте стару версію сайту.

Актуальна версія сайту за посиланням - ojs.kgpa.km.ua

Filters
List of articles in category Випуск 8 - 2010
Заголовок Перегляди
Титульний лист випуску №8 2010 року Перегляди: 2917
Зміст. Перегляди: 2865
Алексєєв О. М. Визначення складності тестових завдань методом попарних порівнянь. - C. 5-9. Перегляди: 2634
Асанова З. Р. Педагогічні умови виховання учнів молодшого шкільного віку засобами етнопедагогіки кримськотатарського народу. - C. 9-12. Перегляди: 2642
Бабічева М. Г. Формування професійної компетентності вчителя іноземної мови в умовах полікультурного простору. - C. 12-14. Перегляди: 2630
Барбашова І. А. Забезпечення музичного сенсорного розвитку молодших учнів засобами шкільних підручників. - C. 15-18. Перегляди: 2564
Білоусова Л. І., Гризун Л. Е. Проблеми модульного структурування навчальної дисципліни на засадах інтеграції наукових знань. - C. 18-22. Перегляди: 2769
Біницька О. П. Використання різних методів навчання при викладанні економічних дисциплін у вищих педагогічних навчальних закладах. - C. 23-26. Перегляди: 2630
Богів Е. І. Формування професійної комунікативної компетенції у студентів економічних спеціальностей. - C. 26-30. Перегляди: 2632
Ващенко Л. Ф., Тіміргазієва І. Р. Можливості дидактичних ігор для корекції уваги в гіперактивних учнів. - C. 30-35. Перегляди: 2731
Величко О. Г., Іващенко В. П., Ясев О. Г., Рожков О. Д. Ефективність діяльності вищого навчального закладу як функція повноти нормативно-методичного забезпечення. - C. 35-39. Перегляди: 2414
Вовк В. П. Особливості професійної адаптації молодих учителів до роботи в сучасній школі. - C. 39-42. Перегляди: 2419
Ворожбіт В. В. Потенціал образотворчого мистецтва у духовно-моральному вихованні дітей (історико-педагогічний аспект). - C. 43-49. Перегляди: 2391
Галус О. М. Наукові підходи та закономірності педагогічного управління освітніми процесами у ступеневому вищому навчальному закладі. - C. 49-52. Перегляди: 2342
Гладкова В. М. Продуктивна Я-концепція як акмеологічна умова самовдосконалення менеджера освіти. - C. 52-56. Перегляди: 2524
Глушок Л. М. Застосування інтерактивних методів при викладанні англійської мови у Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії. - C. 56-59. Перегляди: 2439
Горчакова О. А. Особливості розвитку міжкультурної компетентності у майбутніх менеджерів освіти. - C. 59-63. Перегляди: 2466
Долинський Є. В., Романишина Л. М. Форми, методи і засоби формування комунікативної компетентності майбутніх перекладачів у процесі дистанційного навчання. - C. 63-68. Перегляди: 2335
Дяков І. В. Погляди С. Ф. Русової на окремі проблеми розвитку позашкільної освіти. - C. 68-72. Перегляди: 2321
Іщук Т. В. Психологічні чинники формування позитивної мотивації професійного становлення студентів-першокурсників. - C. 73-76. Перегляди: 2276

Сторінка 1 із 4

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

  

Терміни подачі статей

Редакційна колегія збірника наукових праць "Педагогічний дискурс" приймає статті до чергового випуску 23 (2017 р.) до 01.11.2017 року.

Найбільш популярні

  • Ярощук І. Д. Педагогічні умови формування готовності майбутніх економістів до професійного спілкування. - C. 485-490.
  • Титульний лист випуску 2013 року
  • Ярова М. В. Характеристика музичних навчально-методичних видань на Поділлі кінця ХІХ – початку ХХ ст. - C. 479-484.
  • Савченко Ю. Л. Аналіз стану та перспектив впровадження дистанційної форми навчання в навчальний процес професійно-технічного навчального закладу. - C. 397-401.
  • Хренова В. В. Ситуаційні тестові завдання як засіб діагностики предметних компетенцій майбутніх учителів технологій профільної школи (на прикладі дисципліни "Основи швейного виробництва"). - C. 440-447.

Flag Counter


Догори

© 2025 Педагогічний дискурс