Педагогічний дискурс
  • English (UK)
  • Українська
Toggle Navigation
  • Головна
  • Редакційна колегія
  • Етична політика
  • Вимоги
  • Приклад оформлення статті
  • Архів випусків
    • Випуск 23 - 2017
    • Випуск 22 - 2017
    • Випуск 21 - 2016
    • Випуск 20 - 2016
    • Випуск 19 - 2015
    • Випуск 18 - 2015
    • Випуск 17 - 2014
    • Випуск 16 - 2014
    • Випуск 15 - 2013
    • Випуск 14 - 2013
    • Випуск 13 - 2012
    • Випуск 12 - 2012
    • Випуск 11 - 2012
    • Випуск 10 - 2011
    • Випуск 9 - 2011
    • Випуск 8 - 2010
    • Випуск 7 - 2010
    • Випуск 6 - 2009
    • Випуск 5 - 2009
    • Випуск 4 - 2008
    • Випуск 3 - 2008
    • Випуск 2 - 2007
    • Випуск 1 - 2007
  • Контакти
  • Пошук

 

 Увага! Ви переглядаєте стару версію сайту.

Актуальна версія сайту за посиланням - ojs.kgpa.km.ua

Filters
List of articles in category Випуск 8 - 2010
Заголовок Перегляди
Онищенко О. І. Проблема формування професійної компетентності майбутніх учителів у дослідженнях українських вчених. - C. 157-162. Перегляди: 1414
Орловська О. В. Роль педагогічної практики у підготовці майбутніх вчителів до виховання толерантності в учнів старшої школи США. - C. 162-165. Перегляди: 1537
Пальшкова О. І. Впровадження дидактичної моделі формування професійної культури майбутніх учителів початкової ланки на заняттях у вищій школі. - C. 166-170. Перегляди: 1463
Парфанович І. І. Функціональні можливості соціальних структур з питань підтримки й організації життєдіяльності неповнолітніх дівчат. - C. 170-176. Перегляди: 1404
Петрук О. М. Проблема інтегрованого підходу до процесу навчання в науковій літературі. - C. 176-180. Перегляди: 1410
Пісоцька Л. С. Організація системи управління в контексті розвитку дошкільної освіти. - C. 180-184. Перегляди: 1423
Поляков А. О. Юридична клінічна освіта: історичний досвід і сучасність. - C. 185-191. Перегляди: 1479
Пулатова Л. Й. Мовна особистість учителя: комунікативна компетенція та мовленнєва поведінка. - C. 191-194. Перегляди: 1523
Пустовіт Г. П. Категорії "Я” і моя майбутня професія” як чинник становлення особистості у позашкільному навчальному закладі. - C. 194-197. Перегляди: 1490
Римар Р. С. Історія театру в Кам’янці-Подільському до 30-х рр. ХХ століття. - C. 198-200. Перегляди: 1465
Савіцька Г. І. Проблема "професійного вигорання” в контексті підготовки майбутніх працівників освітніх закладів. - C. 200-204. Перегляди: 1409
Саєнко Н. В. Методологічні підходи до забезпечення культурологічної підготовки майбутніх інженерів. - C. 204-209. Перегляди: 1425
Севастьянова О. М. Світоглядна підготовка вчителів початкових класів: філософсько-освітня інтерпретація. - C. 210-212. Перегляди: 1369
Слюзко А. М., Слюзко В. І. Біоетика і науково-художня книга. - C. 213-217. Перегляди: 1499
Собко Ю. Ю. М. М. Дарманський – реформатор освіти на Поділлі (кінець ХХ – початок ХХІст.). - C. 217-221. Перегляди: 1462
Сусліна І. В., Воротняк Л. І. Тренінгові технології як важлива складова навчання міжкультурної комунікації магістрів у педагогічних ВНЗ засобами іноземних мов. - C. 221-224. Перегляди: 1456
Ткачук Г. О., Дорош Г. О. Теоретичні основи збагачення мовлення школярів експресивною лексикою. - C. 225-228. Перегляди: 1396
Чорненька С. І. Основні аспекти художньо-естетичного виховання учнів на уроках музики. - C. 228-231. Перегляди: 1415
Шапошнікова Л. М. Методи організації самостійної роботи студентів як шлях до самонавчання іноземних мов. - C. 231-237. Перегляди: 1351
Шевцова Н. П. Розвиток системи дошкільних закладів для дітей раннього віку в Криму. - C. 238-241. Перегляди: 1442

Сторінка 3 із 4

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

  

Терміни подачі статей

Редакційна колегія збірника наукових праць "Педагогічний дискурс" приймає статті до чергового випуску 23 (2017 р.) до 01.11.2017 року.

Найбільш популярні

  • Ярощук І. Д. Педагогічні умови формування готовності майбутніх економістів до професійного спілкування. - C. 485-490.
  • Титульний лист випуску 2013 року
  • Ярова М. В. Характеристика музичних навчально-методичних видань на Поділлі кінця ХІХ – початку ХХ ст. - C. 479-484.
  • Савченко Ю. Л. Аналіз стану та перспектив впровадження дистанційної форми навчання в навчальний процес професійно-технічного навчального закладу. - C. 397-401.
  • Хренова В. В. Ситуаційні тестові завдання як засіб діагностики предметних компетенцій майбутніх учителів технологій профільної школи (на прикладі дисципліни "Основи швейного виробництва"). - C. 440-447.

Flag Counter


Догори

© 2025 Педагогічний дискурс