Педагогічний дискурс
  • English (UK)
  • Українська
Toggle Navigation
  • Головна
  • Редакційна колегія
  • Етична політика
  • Вимоги
  • Приклад оформлення статті
  • Архів випусків
    • Випуск 23 - 2017
    • Випуск 22 - 2017
    • Випуск 21 - 2016
    • Випуск 20 - 2016
    • Випуск 19 - 2015
    • Випуск 18 - 2015
    • Випуск 17 - 2014
    • Випуск 16 - 2014
    • Випуск 15 - 2013
    • Випуск 14 - 2013
    • Випуск 13 - 2012
    • Випуск 12 - 2012
    • Випуск 11 - 2012
    • Випуск 10 - 2011
    • Випуск 9 - 2011
    • Випуск 8 - 2010
    • Випуск 7 - 2010
    • Випуск 6 - 2009
    • Випуск 5 - 2009
    • Випуск 4 - 2008
    • Випуск 3 - 2008
    • Випуск 2 - 2007
    • Випуск 1 - 2007
  • Контакти
  • Пошук

 

 Увага! Ви переглядаєте стару версію сайту.

Актуальна версія сайту за посиланням - ojs.kgpa.km.ua

Filters
List of articles in category Випуск 5 - 2009
Заголовок Перегляди
Почуєва О. О. Теоретичний аспект сутності поняття "педагогічний колектив” загальноосвітнього навчального закладу в науковій літературі. - C. 170-173. Перегляди: 1464
Радецька І. А. Формування художньо-проектних умінь майбутніх учителів трудового навчання. - C. 173-182. Перегляди: 1459
Ріктор Т. Л. Роль системи освіти у формуванні управлінської еліти держави: проблеми та перспективи. - C. 182-186. Перегляди: 1486
Ростовська В. І. Концептуальні підходи до системи управління розвитком професійної компетентності заступника директора з навчально-виховної роботи загальноосвітнього навчального закладу. - C. 186-190. Перегляди: 1172
Самойленко О. М. Розвиток дистанційної освіти у вищих навчальних закладах шляхом комп'ютеризації навчального процесу. - C. 191-194. Перегляди: 1419
Сенчук Ж. О. Моделювання системи інформаційного забезпечення управління інноваційною діяльністю педагогів загальноосвітнього навчального закладу. - C. 194-199. Перегляди: 1481
Сич В. М. Ґендерний підхід як важлива умова ефективного управління сучасним вищим навчальним закладом. - C. 199-202. Перегляди: 1315
Скрипник С. В. Моделювання процесу формування ціннісного ставлення до природи в учнів старших класів сільської загальноосвітньої школи. - C. 202-206. Перегляди: 1396
Соловей М. В. Підготовка магістрів до експертизи діяльності навчального закладу. - C. 207-209. Перегляди: 1293
Тюрін В. П. Інноваційні моделі управління освітньою галуззю в м.Кам’янці-Подільському. - C. 210-215. Перегляди: 1305
Федоров Г. В. Маркетинг в освітніх закладах. - C. 216-220. Перегляди: 1511
Хлівна О. М. Психологічна допомога обдарованим дітям в сучасному педагогічному та соціальному середовищі. - C. 220-224. Перегляди: 1306
Чернуха-Гадзецька К. М. До моделі професійної компетентності керівника позашкільного навчального закладу. - C. 224-228. Перегляди: 1386
Шаповалова І. А. Визначення рівня компетентності вчителів англійської мови. - C. 228-234. Перегляди: 1298
Шоробура І. М. Особливості розвитку шкільної географічної освіти у Франції. - C. 234-237. Перегляди: 1483
Щоголєва Л. О. Реалізація моделі формування управлінської компетентності керівників закладів освіти. - C. 237-240. Перегляди: 1311
Яківчук Г. В. Теоретичні основи виховання творчої особистості майбутнього вчителя музики. - C. 241-248. Перегляди: 1421

Сторінка 3 із 3

  • 1
  • 2
  • 3

  

Терміни подачі статей

Редакційна колегія збірника наукових праць "Педагогічний дискурс" приймає статті до чергового випуску 23 (2017 р.) до 01.11.2017 року.

Найбільш популярні

  • Ярощук І. Д. Педагогічні умови формування готовності майбутніх економістів до професійного спілкування. - C. 485-490.
  • Титульний лист випуску 2013 року
  • Ярова М. В. Характеристика музичних навчально-методичних видань на Поділлі кінця ХІХ – початку ХХ ст. - C. 479-484.
  • Савченко Ю. Л. Аналіз стану та перспектив впровадження дистанційної форми навчання в навчальний процес професійно-технічного навчального закладу. - C. 397-401.
  • Хренова В. В. Ситуаційні тестові завдання як засіб діагностики предметних компетенцій майбутніх учителів технологій профільної школи (на прикладі дисципліни "Основи швейного виробництва"). - C. 440-447.

Flag Counter


Догори

© 2025 Педагогічний дискурс