Педагогічний дискурс
  • English (UK)
  • Українська
Toggle Navigation
  • Головна
  • Редакційна колегія
  • Етична політика
  • Вимоги
  • Приклад оформлення статті
  • Архів випусків
    • Випуск 23 - 2017
    • Випуск 22 - 2017
    • Випуск 21 - 2016
    • Випуск 20 - 2016
    • Випуск 19 - 2015
    • Випуск 18 - 2015
    • Випуск 17 - 2014
    • Випуск 16 - 2014
    • Випуск 15 - 2013
    • Випуск 14 - 2013
    • Випуск 13 - 2012
    • Випуск 12 - 2012
    • Випуск 11 - 2012
    • Випуск 10 - 2011
    • Випуск 9 - 2011
    • Випуск 8 - 2010
    • Випуск 7 - 2010
    • Випуск 6 - 2009
    • Випуск 5 - 2009
    • Випуск 4 - 2008
    • Випуск 3 - 2008
    • Випуск 2 - 2007
    • Випуск 1 - 2007
  • Контакти
  • Пошук

 

 Увага! Ви переглядаєте стару версію сайту.

Актуальна версія сайту за посиланням - ojs.kgpa.km.ua

Filters
List of articles in category Випуск 2 - 2007
Заголовок Перегляди
Титульний лист випуску №2 2007 року Перегляди: 2797
Зміст. Перегляди: 2844
Абрамович Г. М. Застосування надбань української етнопедагогіки в дошкільних навчальних закладах. - C. 5-7. Перегляди: 2780
Абрамчук О. В. Моральні орієнтири у вихованні сучасної молоді. - C. 7-10. Перегляди: 2801
Адамський В. Р. Українська наукова еліта як об’єкт політичних репресій на початку 1920-х років. - C. 10-20. Перегляди: 2810
Барановська В. М. Нові інформаційні технології – ефективний засіб активізації навчального процесу для підготовки майбутнього вчителя. - C. 21-24. Перегляди: 2763
Берека В. Є. Становлення системи наукових поглядів на проблему розвитку управлінської компетентності менеджерів освіти. - C. 25-28. Перегляди: 2817
Бричок Б. П. Сутність педагогічної культури викладача ВНЗ. - C. 29-31. Перегляди: 2695
Бричок С. Б. Сутність і зміст процесу педагогічної взаємодії: особистісно орієнтований вимір. - C. 32-35. Перегляди: 2753
Будас Ю. О. Формування особистості вчителя як суб’єкта інноваційної діяльності. - C. 35-41. Перегляди: 2567
Галус О. М. Управління процесом професійної адаптації студентів до навчання у ступеневому педагогічному ВНЗ. - C. 41-47. Перегляди: 2386
Горішна Н. М. Особливості взаємодії у процесі соціальної роботи. - C. 47-51. Перегляди: 2483
Дарманська І. М., Діденко О. В. Роль дисциплін гуманітарного та соціально-економічного циклу в педагогічній діяльності керівника навчального закладу. - C. 51-56. Перегляди: 2327
Дудчак Г. І. Проблема самоосвітньої діяльності майбутніх учителів в історико-педагогічному контексті. - C. 56-61. Перегляди: 2340
Дусь Н. А. Модель формування культури педагогічного спілкування в майбутніх учителів початкових класів. - C. 61-68. Перегляди: 2537
Ємельянова Т. В. Основні вектори розвитку освіти ХХІ століття. - C. 68-71. Перегляди: 2299
Кадемія М. Ю., Шестопалюк О. В. Електронний навчальний посібник на інтерактивній основі. - C. 72-77. Перегляди: 2358
Казакова Н. В. Взаємодія вчителя з батьками учнів при здійсненні завдань фізичного виховання у позакласній роботі. - C. 77-80. Перегляди: 2230
Красна В. В. Сутність та структура педагогічної комунікації. - C. 81-86. Перегляди: 2264
Крутій К. Л., Зданевич Л. В. Особливості організації різних типів індивідуальних мовленнєвих занять з дітьми дошкільного віку. - C. 86-92 Перегляди: 2402

Сторінка 1 із 3

  • 1
  • 2
  • 3

  

Терміни подачі статей

Редакційна колегія збірника наукових праць "Педагогічний дискурс" приймає статті до чергового випуску 23 (2017 р.) до 01.11.2017 року.

Найбільш популярні

  • Ярощук І. Д. Педагогічні умови формування готовності майбутніх економістів до професійного спілкування. - C. 485-490.
  • Титульний лист випуску 2013 року
  • Ярова М. В. Характеристика музичних навчально-методичних видань на Поділлі кінця ХІХ – початку ХХ ст. - C. 479-484.
  • Савченко Ю. Л. Аналіз стану та перспектив впровадження дистанційної форми навчання в навчальний процес професійно-технічного навчального закладу. - C. 397-401.
  • Хренова В. В. Ситуаційні тестові завдання як засіб діагностики предметних компетенцій майбутніх учителів технологій профільної школи (на прикладі дисципліни "Основи швейного виробництва"). - C. 440-447.

Flag Counter


Догори

© 2025 Педагогічний дискурс