Педагогічний дискурс
  • English (UK)
  • Українська
Toggle Navigation
  • Головна
  • Редакційна колегія
  • Етична політика
  • Вимоги
  • Приклад оформлення статті
  • Архів випусків
    • Випуск 23 - 2017
    • Випуск 22 - 2017
    • Випуск 21 - 2016
    • Випуск 20 - 2016
    • Випуск 19 - 2015
    • Випуск 18 - 2015
    • Випуск 17 - 2014
    • Випуск 16 - 2014
    • Випуск 15 - 2013
    • Випуск 14 - 2013
    • Випуск 13 - 2012
    • Випуск 12 - 2012
    • Випуск 11 - 2012
    • Випуск 10 - 2011
    • Випуск 9 - 2011
    • Випуск 8 - 2010
    • Випуск 7 - 2010
    • Випуск 6 - 2009
    • Випуск 5 - 2009
    • Випуск 4 - 2008
    • Випуск 3 - 2008
    • Випуск 2 - 2007
    • Випуск 1 - 2007
  • Контакти
  • Пошук

 

 Увага! Ви переглядаєте стару версію сайту.

Актуальна версія сайту за посиланням - ojs.kgpa.km.ua

Filters
List of articles in category Випуск 21 - 2016
Заголовок Перегляди
Нагорна О. [Професійна підготовка магістрів за програмою «Міжнародні судові процеси і арбітраж» у Цюріхському університеті]{Professional Training of LLM Degree Students in «International Litigation and Arbitration» Program in the University of Zurich} 105 Перегляди: 1590
Наумчук І. [Професійна культура керівника позашкільного навчального закладу як об’єкт наукового аналізу]{Professional Culture of the Manager of an Out-of- School Educational Institution as an Object of Scientific Analysis} 109-113 Перегляди: 1604
Новікова Т. [Дидактико-методичний комплекс забезпечення процесу формування соціокультурних цінностей майбутніх офіцерів-прикордонників]{Didactic and Methodical Complex of Formation Process Providing of Socio-Cultural Values of Future Border Guard Officers Перегляди: 1586
Огороднійчук І. [Умови розвитку педагогічної толерантності в сучасній школі]{The Conditions of Pedagogical Tolerance Development in Modern School} 119-123 Перегляди: 1486
Озарко І. [Історіографічний аспект проблем підготовки вчителів іноземних мов у європейських вищих навчальних закладах]{Historiographical Aspect of Problems Arising in the Process of a Foreign Language Teacher Training in European Higher Education Institut Перегляди: 1461
Осадча К. [Ключові моменти державної політики США щодо тьюторства як індустрії додаткових освітніх послуг]{Key Aspects of the State Policy of the USA Concerning Tutoring as an Industry of Supplementary Educational Services} 127-132 Перегляди: 1451
Осадчук Д. [Компетентнісний підхід у підготовці майбутніх офіцерів морського торговельного флоту до роботи в екстремальних ситуаціях]{Competence Approach in the Training of the Intended Merchant Marine Officers to the Work in the Extreme Situations} 133-1 Перегляди: 1491
Росквас І. [Творча індивідуальність як предмет креативної педагогіки]{Creative Individuality as a Subject of Creative Pedagogy} 137-143 Савка І. [Модель системи інтегрованих знань та умінь майбутніх правників]{The Model of Integrated Knowledge and Skills Перегляди: 1459
Стражнікова І. [Національно-орієнтовані концепти сучасних історико-педагогічних досліджень про розвиток освітніх систем Західного регіону України]{National-Oriented Concepts in Modern Historical-Pedagogical Researches on the Development of Educational Sys Перегляди: 1383
Сущенко Л. [Безперервна освіта: особистісний і професійний онтогенез]{Lifelong Education: Ontogeny of Individual and Professional Characteristics} 155-159 Перегляди: 1369
Тадеєва М., Годунко Л. [Підтримка викладання мов національних меншин у сфері освіти Чеської Республіки]{Support for Teaching of Minority Languages in the System of Education of the Czech Republic} 160-164 Перегляди: 1397
Талалай Ю. [Принципи діяльнісного підходу та самостійного навчання іноземних мов крізь призму поглядів чеських педагогів]{Principles of Learning by Doing Approach and Autonomous Foreign Language Learning Approach through the Prism of Views of Check Pedago Перегляди: 1430
Ференчук І. [Використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні німецькомовної компетентності в читанні публіцистичних текстів у майбутніх філологів]{Use of Means of Information and Communication Technologies for Formation of the Ger Перегляди: 1272
Хамська Н. [Формування моральних якостей майбутнього вчителя засобами притч]{The Forming of Moral Qualities of Future Teacher by Means of Parables} 174-181 Перегляди: 1438
Чопик Ю. [Історіографія педагогічної компаративістики: проблема методології дослідження]{Comparative Historiography Teaching: the Problem of Research Methodology} 181-187 Перегляди: 1403
Шоробура І. Використання інформаційних технологій в управлінні вищим навчальним закладом]{Use of Information Technology in the Management of Higher Education Institution} 187-192 Перегляди: 1438
Шоробура І., Красуцька І. [Теоретичні підходи до формування професійної компетентності майбутнього пожежного-рятувальника]{Theoretical Approaches to Forming Professional Competence of the Future Firemen-Rescuers} 192-196 Перегляди: 1335
Шупта О. [Вплив інформатизації суспільства на розвиток професійної підготовки майбутніх перекладачів в сучасному університеті]{The Society Informatization Impact on the Professional Training of Future Interpreters in the Modern University} 197-201 Перегляди: 1216
Юрченко О. [Структурний аналіз готовності майбутнього вчителя початкової школи до формування соціальної компетентності молодших школярів]{Structural Analysis of Readiness of the Future Primary School Teacher to the Formation of Social Competence of Primar Перегляди: 1264

Сторінка 2 із 2

  • 1
  • 2

  

Терміни подачі статей

Редакційна колегія збірника наукових праць "Педагогічний дискурс" приймає статті до чергового випуску 23 (2017 р.) до 01.11.2017 року.

Найбільш популярні

  • Ярощук І. Д. Педагогічні умови формування готовності майбутніх економістів до професійного спілкування. - C. 485-490.
  • Титульний лист випуску 2013 року
  • Ярова М. В. Характеристика музичних навчально-методичних видань на Поділлі кінця ХІХ – початку ХХ ст. - C. 479-484.
  • Савченко Ю. Л. Аналіз стану та перспектив впровадження дистанційної форми навчання в навчальний процес професійно-технічного навчального закладу. - C. 397-401.
  • Хренова В. В. Ситуаційні тестові завдання як засіб діагностики предметних компетенцій майбутніх учителів технологій профільної школи (на прикладі дисципліни "Основи швейного виробництва"). - C. 440-447.

Flag Counter


Догори

© 2025 Педагогічний дискурс