Педагогічний дискурс
  • English (UK)
  • Українська
Toggle Navigation
  • Головна
  • Редакційна колегія
  • Етична політика
  • Вимоги
  • Приклад оформлення статті
  • Архів випусків
    • Випуск 23 - 2017
    • Випуск 22 - 2017
    • Випуск 21 - 2016
    • Випуск 20 - 2016
    • Випуск 19 - 2015
    • Випуск 18 - 2015
    • Випуск 17 - 2014
    • Випуск 16 - 2014
    • Випуск 15 - 2013
    • Випуск 14 - 2013
    • Випуск 13 - 2012
    • Випуск 12 - 2012
    • Випуск 11 - 2012
    • Випуск 10 - 2011
    • Випуск 9 - 2011
    • Випуск 8 - 2010
    • Випуск 7 - 2010
    • Випуск 6 - 2009
    • Випуск 5 - 2009
    • Випуск 4 - 2008
    • Випуск 3 - 2008
    • Випуск 2 - 2007
    • Випуск 1 - 2007
  • Контакти
  • Пошук

 

 Увага! Ви переглядаєте стару версію сайту.

Актуальна версія сайту за посиланням - ojs.kgpa.km.ua

Filters
List of articles in category Випуск 22 - 2017
Заголовок Перегляди
[Титул]{Title} Перегляди: 2780
[Зміст]{Content} 5-8 Перегляди: 2769
Балендр А. [Характеристика рівнів галузевої рамки кваліфікацій для підготовки прикордонників країн Європейського Союзу в академічній освіті]{Characteristics of the Sectoral Qualifications Framework Levels for the EU Member States Border Guards Training in Перегляди: 2503
Біницька К. [Професійна підготовка майбутніх учителів початкової освіти у Чеській Республіці: нормативно-правові засади (1989–2005 рр.)]{Professional Training of the Future Primary School Teachers in the Czech Republic: Regulatory Bases (1989–2005)} 14-19 Перегляди: 2545
Блощинський І., Бабіч О. [Етапи, зміст і методика проведення експериментальної роботи щодо формування комунікативно-дискурсивної культури майбутніх офіцерів-прикордонників]{Stages, Essence and Methodology of Experimental Work on Future Borderguard Officer Перегляди: 2427
Брежнєва С. [Дитячі та юнацькі духовні пісні й гімни менонітів Західної Європи: історія та сучасність]{Children and Youth Spiritual Songs and Hymns of Western Europe Mennonites: History and Modernity} 24-29 Перегляди: 2677
Бриндіков Ю. [Соціальна реабілітація військовослужбовців: до питання термінології]{Social Rehabilitation of the Servicemen: on the Question of Term} 30-35 Перегляди: 2696
Вихрущ В. [Парадигмальний підхід та моделі навчання дорослих у сучасній вищій освіті]{The Paradigmatic Approach and Models of Adult Learning in Modern Higher Education} 35-41 Перегляди: 2734
Голодюк Л. [Парадигмальність процесу організації навчально-пізнавальної діяльності учнів у контексті різних підходів]{Paradigmity of the Process of Educational and Cognitive Activities of Students in the Context of Different Approaches} 41-48 Перегляди: 2530
Гук Л., Гаврилюк М. [Особливості розвитку шкільної освіти у канадському суспільстві кінця XVIII – початку XIX століття]{Peculiarities of the Educational System in Canadian Society Late 18th – Early 19th Century} 48-54 Перегляди: 2450
Данильчук Л. [Критерії та показники сформованості інформаційно-правової компетентності особистості у сфері соціальної профілактики торгівлі людьми]{Criteria and Indicators of Personality’s Information and Legal Competence Formation in the Field of Social Перегляди: 2231
Завгородня Т., Стражнікова І. [Педагогічні ідеї вітчизняних дослідників в контексті спадщини Василя Сухомлинського]{Pedagogical Ideas of Domestic Researchers in the Context of the Legacy of Vasily Sukhomlynskyi} 60-65 Перегляди: 2291
Зельницький А. [Дефінітивний аналіз понять «якість освіти» і «компетентність», їх інтерпретація, удосконалення змісту та особливості введення в науковий обіг сфери вищої військової освіти]{Defintive Analysis of the Concepts of «Quality of Education» and « Перегляди: 2005
Крищук Б. [Розвиток шкільництва на Поділлі на початку ХІХ століття]{Development of Schooling in Podillia Region at the Beginning of the XIX Century} 71-75 Перегляди: 2069
Крутій К., Зданевич Л. [Підготовка майбутніх фахівців до роботи з різними категоріями дітей в умовах спеціального абілітаційного простору]{Development of Schooling in Podillia Region at the Beginning of the XIX Century} 76-80 Перегляди: 2191
Кушнір В. [Розвиток ідей Марії Монтессорі у вітчизняній педагогічній думці на початку ХХ ст.]{Development of Maria Montessori’s Ideas in National Educational Thought at the Beginning of the ХХ Century} 81-85 Перегляди: 2123
Лебедь Г. [Історико-педагогічний вимір змісту фахової підготовки майбутніх програмістів у другій половині ХХ – початку ХХІ століття]{Historical and Pedagogical Dimension of the Content of Professional Training of Future Programmers in the Second Half of t Перегляди: 2056
Лисак Г. [Шляхи професійного самовдосконалення викладачів ВНЗ]{The Ways of Lecturers’ Professional Self-Improvement at Higher Educational Establishments} 92-96 Перегляди: 2116
Лівшун О., Хренова В. [Особливості використання інноваційних технологій, форм та методів у професійній підготовці майбутнього вчителя трудового навчання до викладання художньо-технічних дисциплін]{Peculiarities of Application of Innovative Technologies, F Перегляди: 1793
Лісна-Міськів Н. [Характеристика організаційно-педагогічних умов, покладених у основу формування готовності майбутніх медичних сестер-бакалаврів до професійної діяльності]{Characteristics of Organizational-Pedagogical Conditions which are the Basis of For Перегляди: 1917

Сторінка 1 із 2

  • 1
  • 2

  

Терміни подачі статей

Редакційна колегія збірника наукових праць "Педагогічний дискурс" приймає статті до чергового випуску 23 (2017 р.) до 01.11.2017 року.

Найбільш популярні

  • Ярощук І. Д. Педагогічні умови формування готовності майбутніх економістів до професійного спілкування. - C. 485-490.
  • Титульний лист випуску 2013 року
  • Ярова М. В. Характеристика музичних навчально-методичних видань на Поділлі кінця ХІХ – початку ХХ ст. - C. 479-484.
  • Савченко Ю. Л. Аналіз стану та перспектив впровадження дистанційної форми навчання в навчальний процес професійно-технічного навчального закладу. - C. 397-401.
  • Хренова В. В. Ситуаційні тестові завдання як засіб діагностики предметних компетенцій майбутніх учителів технологій профільної школи (на прикладі дисципліни "Основи швейного виробництва"). - C. 440-447.

Flag Counter


Догори

© 2025 Педагогічний дискурс